Douglas kontynuuje modernizację salonów

DOUGLAS kontynuuje ekspansję systematycznie otwierając nowe perfumerie i wprowadzając innowacyjne rozwiązania, które odpowiadają na rosnące potrzeby konsumentów. W marcu br. marka odświeżyła perfumerie w dwóch lokalizacjach – w Galerii Katowickiej i Galerii Krakowskiej, zapraszając klientów do centrum świata premium beauty.
Perfumeria w Galerii Krakowskiej zajmuje powierzchnię 374,23 mkw., natomiast w Galerii Katowickiej – 396,23 mkw., oferując przestronne i eleganckie wnętrza, które zapewniają wyjątkowe doświadczenia zakupowe.
W koncepcji „beauty store”
W ramach swojej strategii ekspansji, DOUGLAS otwiera nowe perfumerie, również w mniejszych miastach, aby być jak najbliżej swoich klientów i zapewnić im łatwiejszy dostęp do oferty marki. Jednocześnie, by móc sprostać ich wysokim oczekiwaniom, marka inwestuje w modernizacje w całej Polsce.
Dzięki dynamicznemu rozwojowi gospodarczemu w Polsce oraz regionie CEE, wzrostowi zamożności społeczeństwa i ewoluującym trendom konsumenckim, DOUGLAS przeszedł transformację z selektywnej perfumerii w nowoczesny „beauty store”. To odpowiedź na rosnące oczekiwania klientów, którzy szukają czegoś więcej niż tradycyjnych zakupów kosmetycznych – to przestrzeń, która łączy innowacyjność, najwyższą jakość oraz kompleksową ofertę beauty, dostosowaną do zmieniających się potrzeb współczesnego konsumenta.
Innowacyjne rozwiązania
Perfumerie w galerii Katowickiej i galerii Krakowskiej zostały zaaranżowane w najwyższym standardzie z zastosowaniem innowacyjnych rozwiązań multimedialnych. Wyjątkowe wnętrze zachęca do doświadczania piękna w każdy możliwy sposób. Zamontowane zostały wielkoformatowe ekrany i monitory LED podwieszane sufity oraz elementy identyfikacji wizualnej, które znacznie wzbogacają estetykę wnętrza. Zastosowano też szereg rozwiązań ekologicznych, takich jak energooszczędne, nowoczesne oświetlenie LED, czy systemy ograniczające zużycie wody oraz prądu. Zainstalowano system monitorujący zużycie prądu 24/7 oraz energooszczędny system klimatyzacji z harmonogramem działania.
Szeroki asortyment produktów
Na klientów czeka asortyment kilkunastu tysięcy produktów marek, zarówno wyspecjalizowanych i niszowych, jak i tych najważniejszych z obszaru premium beauty, a także trendy z social media, popularne wśród przedstawicieli pokolenia Z. DOUGLAS oferuje szeroką gamę kategorii: zapachy damskie i męskie, pielęgnacja twarzy, ciała i włosów (również mężczyzn) oraz makijaż. Na miejscu dostępne są marki takie, jak: Caudalie, Korres, Origins, Sol de Janeiro, DOUGLAS Collection, dr. Susanne von Schmiedeberg, Estée Lauder, Lancôme czy Sensai
i wiele innych.
Rozwój sieci
„Rozwój naszej sieci stacjonarnej obejmuje nie tylko największe aglomeracje, ale także miasta średniej wielkości, gdzie dostrzegamy duży potencjał. Douglas, oferujący formaty premium i luxury, perfekcyjnie odpowiada na potrzeby polskich konsumentów, a także klientów w całej Europie Środkowo-Wschodniej.
Nieustannie inwestujemy w modernizację naszych przestrzeni, aby zapewnić maksymalną funkcjonalność oraz komfort zakupów. Prezentując odświeżone koncepty perfumerii w Krakowie i Katowicach, zapraszamy nawet najbardziej wymagających konsumentów do świata premium beauty”. – mówi Magdalena Przybysz, dyrektor ds. ekspansji CEE w DOUGLAS Polska.
W modelu omnichannel
Marka intensywnie rozwija model omnichannel, wciąż udoskonalając rozwiązania dedykowane zarówno kanałom stacjonarnym, jak i online. Celem jest zapewnienie konsumentom spójnego i wzajemnie uzupełniającego się doświadczenia, niezależnie od tego, czy wybierają zakupy w perfumerii, czy przez internet. Klienci mają możliwość złożenia zamówienia z pomocą konsultanta lub konsultantki z poziomu perfumerii w sklepie online – odebrać je można zarówno w perfumerii, jak i w domu z opcją darmowej dostawy.
Mogą też np. skorzystać z darmowej dostawy w internetowej usłudze Click & Collect. Dostępna jest także podobna usługa w formie Click & Collect Express, która umożliwia zamówienie produktu online z odbiorem perfumerii w ciągu 2 godzin. Niezwykle wygodnym rozwiązaniem jest też aplikacja DOUGLAS ułatwiająca nie tylko zakupy online, ale również stacjonarnie, m.in. dzięki funkcji przymierzania makijażu – Beuaty Mirror czy strefy dla kartowiczów albo wishliście, odpowiadającej na zakupy ROPO. Dodatkowo DOUGLAS proponuje pełen benefitów system lojalnościowy – jeden dla obu kanałów.
W odpowiedzi na potrzeby klientów
Marka regularnie bada rynek, tendencje i zachowania konsumenckie, aby móc w pełni sprostać oczekiwaniom klientów. DOUGLAS dzięki wnikliwym obserwacjom, ale też przeprowadzanym badaniom jasno deklaruje, że polscy konsumenci rynku premium są bardzo wymagający. Ogromnie istotne są dla nich nie tylko wygoda, korzystna cena i wysoka jakość, ale także tzw. doświadczenie zakupowe. Coraz bardziej widoczny jest silny trend „beauty tech”, na który DOUGLAS również odpowiada.
W perfumeriach wykorzystywane są nowoczesne, zaawansowane technologicznie urządzenia, które profesjonalnie analizują skórę konsumentek, co pozwala ekspertom na dobranie odpowiednich produktów pielęgnacyjnych. W 37 perfumeriach działają salony SPA oferujące szeroki wachlarz zabiegów pielęgnacyjnych przygotowanych przez światowe marki, takie jak: La Mer, Sisley, Lancôme czy Estée Lauder i usług kosmetycznych oraz fryzjerskich. Dodatkowo w wybranych lokalizacjach działają tzw. kabiny mobilne.
W każdej perfumerii są stanowiska do makijażu, gdzie klienci z doradztwem ekspertów mogą przetestować produkty. Usługi można zamawiać poprzez aplikację booksy. Ponadto DOUGLAS w perfumeriach w całej Polsce regularnie organizuje różnorodne eventy, które cieszą się popularnością i uznaniem klientów.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter