Klépierre: nowa odsłona salonu House w Poznań Plaza

W Poznań Plaza ponownie otwarto salon House – teraz w nowej lokalizacji i z większą przestrzenią, aby jeszcze lepiej sprostać  oczekiwaniom klientów. Lokal o powierzchni 572 mkw. znajduje się na pierwszym piętrze galerii handlowej.

Ta znana polska marka, obecna na rynku od ponad 30 lat, nieustannie przyciąga miłośników mody, oferując najnowsze trendy w wyjątkowym stylu. Nowo otwarty salon House w Poznań Plaza oferuje powiększoną przestrzeń zakupową, która pozwala na jeszcze lepszą ekspozycję kolekcji oraz zapewnia klientom większy komfort i swobodę podczas zakupów.

Nowoczesne wnętrze sklepu zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić wygodne warunki zakupów. Przestrzeń jest otwarta, funkcjonalna i zaprasza do odkrywania najnowszych trendów. Dzięki przejrzystej nawigacji z łatwością można znaleźć interesujące produkty, np. denim, ale też poszukać inspiracji wśród pozostałych ubrań i akcesoriów.

House to marka, która inspiruje do wyrażania siebie poprzez modę, łącząc casualowy styl z najnowszymi trendami. W nowym salonie klienci znajdą szeroki wybór odzieży i dodatków, idealnych na wiosenny sezon.

Nowi najemcy

W Poznań Plaza do grona najemców dołączyła marka  Czas na Herbatę – jedyny w Polsce salon tej marki z możliwością konsumpcji na miejscu. Pojawił się również powiększony sklep Reserved, a także nowe odsłony marek Mohito, RTV Euro AGD, Komputronik. Nowi najemcy to także Ryłko, Greenpoint wraz z Top Secret oraz pralnia EBS.

Plaza Poznań ma ok. 130 najemców

Centrum handlowe Poznań Plaza harmonijnie łączy funkcje handlowe i rozrywkowe dla całej rodziny. Na blisko 30 tys. m2 klienci znajdą około 130 salonów i sklepów z najnowszymi kolekcjami odzieży, biżuterii, galanterii skórzanej czy obuwia, wiele punktów usługowych i gastronomicznych oraz sklep SPAR. W Poznań Plaza znajduje się 10 sal kinowych Cinema City i jedyne w Poznaniu trójwymiarowe kino IMAX. Poznań Plaza posiada certyfikat BREEAM.

Klépierre ma bogate doświadczenie w zarządzaniu obiektami handlowymi

Grupa Klépierre specjalizuje się w nieruchomościach komercyjnych o profilu handlowym, inwestując oraz realizując bezpośrednio projekty deweloperskie w wielu krajach Europy, zapewniając przy tym pełen zakres usług związanych z ich zarządzaniem. Stały i dynamiczny rozwój zapewnia dziś firmie czołową pozycję pośród największych operatorów na rynku nieruchomości komercyjnych w Europie. Profesjonalizm i zaangażowanie naszych pracowników gwarantuje indywidualne podejście do każdego z realizowanych projektów oraz prowadzonych inwestycji.

Nowoczesne i stale udoskonalane metody zarządzania nieruchomościami zapewniają stabilność wyceny wartości posiadanego majątku oraz długookresową eksploatację obiektów na najwyższym poziomie.

W Polsce Klépierre jest właścicielem oraz zarządcą 6 centrów handlowych: Lublin Plaza, Poznań Plaza, Rybnik Plaza, Sosnowiec Plaza, Ruda Śląska Plaza oraz Sadyba Best Mall w Warszawie.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz