Designer Outlet Warszawa pierwszym centrum outletowym z nowym konceptem marki Triumph
Designer Outlet Warszawa jest pierwszym centrum wyprzedażowym w Europie Środkowo-Wschodniej, w którym bieliźniarska marka Triumph zaaranżowała swój salon w nowym koncepcie MY ATELIER.
Najnowszy koncept handlowy marki Triumph uruchomiony został jednocześnie w całej Europie. Regularne salony własne oraz otwierane przy współpracy z partnerami handlowymi zamieniły się w prawdziwe intymne atelier, gdzie klientki mogą poczuć zupełnie nowe doświadczenie zakupowe. Designer Outlet Warszawa jest pierwszym centrum handlowym, w którym marka zmodernizowała swój salon outletowy, zamieniając go w innowacyjną przestrzeń.
Co zastaną klienci w nowym Triumph MY ATELIER w Designer Outlet Warszawa?
Marka postawiła na celebrację indywidualności, by klientki mogły poczuć, że czas spędzony w tym salonie jest ich czasem przyjemności, nie zwykłych zakupów. Osiągnąć ten efekt pozwoliły dopiero niezbędne zmiany w aranżacji przestrzeni handlowej. Otwarty po modernizacji salon jest więc zarazem intymny i bardzo nowoczesny. Oferuje interaktywne i spersonalizowane przeżycie zakupowe, które całkowicie wykracza poza tradycyjnie rozumianą sprzedaż.
Na przestronnej powierzchni została wydzielona komfortowa strefa zakupowa, gdzie swobodnie można przeglądać kolekcje bielizny nocnej, dziennej czy na specjalne okazje. Druga strefa atelier jest specjalnie zaprojektowanym miejscem relaksu wraz z przymierzalniami, które w przypadku asortymentu bieliźniarskiego są istotnym elementem procesu zakupowego. To właśnie tu profesjonalna obsługa sklepu poświęca 100 proc. czasu klientce, służąc poradami braffiterskimi w swobodnej i nieśpiesznej atmosferze. Jak zapewnia marka, MY ATELIER zostało zaprojektowane jako przestronna i inspirująca przestrzeń skupiona na potrzebach kobiet. Jest efektem uważnego wsłuchiwania się w głos klientek, dla których wybór bielizny jest bardzo intymnym i osobistym przeżyciem.
Koncept wykorzystuje naturalne, ekologiczne materiały o ręcznie wykonanych detalach. Stonowana paleta kolorystyczna i zastosowane transparentne elementy wystroju dodają intymności, komfortu i głębi, pozwalając czuć się swobodnie i kobieco we własnej skórze.
„Bardzo cenimy marki, które są z nami od lat, a taką jest właśnie Triumph. Wspólnie się rozwijamy
i pracujemy, by zapewnić naszym klientom jak najlepsze wrażenia i doświadczenia. Nasze centrum zauważalnie zmienia się i modernizuje, a to owocuje faktem, że marki szybko adaptują się do tych zmian i właśnie u nas w pierwszej kolejności wprowadzają najnowsze koncepty handlowe i najnowsze rozwiązania” – wyjaśnia Katarzyna Ciemińska, Center Manager Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping.
Ponad 135 lat doświadczania
Od ponad 135 lat Triumph pozostaje w swojej branży synonimem dopasowania i komfortu. Jest znany na świecie jako ekspert tworzący bieliznę najwyższej jakości, a funkcjonalność, wiarygodność i elegancja to kluczowe cechy, które przez lata budowały lojalność kobiet wobec marki i pozwalają na jej dynamiczny rozwój.
Dziś Triumph jeszcze bardziej stawia na indywidualność. Wyznaje zasadę, że wszystkie kobiety powinny mieć platformę, która pozwoli im cieszyć się swoją wyjątkowością i tym, kim są, a postawa ta jest inspirowana przez podnoszenie psychicznego i emocjonalnego dobrostanu kobiet na całym świecie. Od produktów, które tworzy, do doświadczeń, które daje: wszystko, co robi Triumph, jest indywidualnie zaprojektowane z myślą o klientkach marki.
Z unikalną architekturą
Designer Outlet Warszawa oferuje niepowtarzalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, w tym liczną grupę marek segmentu premium. W ofercie centrum możemy znaleźć m.in.: Armani, Boss, Furla, Guess, Högl, Lacoste, Longines, MaxMara, Pandora, Pinko, czy Tous . Wyjątkowość oferty polega na całorocznym oferowaniu produktów w cenach niższych od cen regularnych w przedziale rabatowym od -30 do -70%.
Unikatowa architektura Designer Outlet Warszawa nawiązuje do warszawskiego Starego Miasta. To mocny wyróżnik na tle innych obiektów handlowych, gwarantujący niezapomnianą atmosferę podczas zakupów. Designer Outlet Warszawa to wielokrotnie nagradzany obiekt.
Został wyróżniony m.in. srebrną statuetką „Najlepsze Centrum Wyprzedażowe Roku – Best Performance“ 2020, oraz złotą nagrodą za Rozbudowę /Przebudowę /Modernizację Obiektu w 2022 r. w jednym z najważniejszych konkursów branżowych w Polsce – PRCH Retail Awards. Otrzymał tytuł „Inwestycja roku 2021 rynku nieruchomości komercyjnych” przyznany przez Prime Property Prize oraz CEE Retail Award & Marketplace w kategorii Project of the Year – Retail Expansion 2022 i Best Performing Fashion Outlet Project w 2023.
Designer Outlet Warszawa jest zarządzany przez ROS Retail Outlet Shopping.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter