OCHNIK z nowym salonem w Galerii Wiślanka

Do grona najemców Galerii Wiślanka dołączyła jedna z najbardziej rozpoznawalnych rodzimych marek modowych. 18 kwietnia br. swoją działalność rozpoczął nowy salon OCHNIK.

Lokal marki zajął powierzchnię blisko 245 mkw. i został urządzony zgodnie z najnowszym konceptem aranżacyjnym sieci.

Klienci Galerii Wiślanka mogą teraz korzystać z pełnej oferty marki OCHNIK, która od lat cieszy się zaufaniem wśród osób ceniących wysoką jakość, elegancję i nowoczesne wzornictwo. W asortymencie salonu dostępne są m.in. kurtki, płaszcze, odzież casualowa i elegancka, a także bogaty wybór dodatków, tj.: torebki, teczki, paski, portfele, rękawiczki czy torby podróżne.

Uzupełnieniem oferty są nowoczesne walizki oraz akcesoria podróżne, które idealnie odpowiadają na potrzeby współczesnych klientów – zarówno tych aktywnych zawodowo, jak i podróżujących prywatnie.

– OCHNIK to jedna z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek, która od lat buduje swoją renomę, łącząc klasykę z nowoczesnym podejściem do mody. Jej obecność w naszej Galerii to nie tylko rozszerzenie oferty odzieżowej, ale również doskonałe uzupełnienie dostępnego dotychczas asortymentu galanterii skórzanej. Jesteśmy przekonani, że szeroka i wysokiej jakości oferta OCHNIK spotka się z bardzo pozytywnym odbiorem wśród mieszkańców całego regionu – mówi Teresa Jonas, inwestor, prezes zarządu Wiślanka Sp. z o.o.

OCHNIK to polska firma rodzinna z ponad 35-letnią tradycją, która stworzyła jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowo-akcesoryjnych. Kolekcje marki łączą ponadczasowy styl z nowoczesnym designem, pozwalając kompletować garderobę na każdą okazję – od codziennych stylizacji po wyjątkowe spotkania.

– Cieszymy się, że możemy być częścią Galerii Wiślanka i zaprosić klientów do nowoczesnej przestrzeni, która odzwierciedla wartości naszej marki. Stworzyliśmy przyjazne miejsce zakupów, z szerokim i dopracowanym asortymentem oraz wysoką jakością obsługi. Z okazji otwarcia przygotowaliśmy dla naszych klientów wyjątkowe promocje – dodaje Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju salonów firmowych OCHNIK.

Sieć sprzedaży OCHNIK obejmuje obecnie ponad 130 salonów zlokalizowanych w największych centrach handlowych w Polsce, a także na rynkach zagranicznych – w Niemczech, Ukrainie i Słowacji. Marka nieustannie rozwija swoją działalność, stawiając na spójną tożsamość wizualną, jakość obsługi oraz innowacyjne podejście do projektowania i prezentacji kolekcji.

Galeria Wiślanka to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Żorach, które oferuje klientom blisko 20 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej (GLA), gdzie swoje salony otworzyli m.in.: Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay, New Yorker, Douglas, Lee Cooper, Ochnik, 4F, Big Star, Diverse, Wojas, Sizeer, Esotiq, Triumph, CCC, Drogerie Polskie, Rossmann, Empik, Smyk, RTV Euro AGD, Vistula, Wólczanka, Kubenz, Home&You, Apart, Yes, Swiss, Vision Express czy Pepco. W najnowszym koncepcie handlowym otwarty został także popularny dyskont spożywczy Lidl, a na spragnionych kinowych premier czeka kino Helios. Ofertę gastronomiczną wzbogacają ponadto lokale m.in.: Pizza Hut, Big Beef Burger, Kebaya, Thai Express, KoKoro Sushi, Sopelek czy Lodomania. Za komercjalizację obiektu odpowiedzialna jest firma Mallson Polska.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz