Castorama: rebranding sklepu Brico Depot w Puławach

Po 13 latach działalności Brico Depot w Puławach przeszło kompleksową metamorfozę i od 5 marca 2025 r. funkcjonuje pod marką Castorama Polska. To przedostatni sklep Brico Depot w kraju, który został w pełni dostosowany do standardów Castorama, stając się nowoczesnym i inspirującym miejscem dla wszystkich miłośników majsterkowania, a także ekspertów i profesjonalistów z branży remontowo-budowlanej.

Przebudowa Brico Depot w Puławach była przeprowadzana stopniowo, a kolejne zmodernizowane sekcje były sukcesywnie udostępniane. Dzięki temu sklep przez cały okres przebudowy był dostępny dla klientów. W nowym formacie Castorama Puławy oferuje jeszcze większy wybór produktów, kompleksowe usługi oraz nowoczesne rozwiązania ułatwiające zakupy.

„Z ogromną radością ogłaszamy zakończenie rebrandingu Brico Depot w Puławach i otwarcie sklepu w nowej odsłonie jako Castorama Polska. Naszym celem było stworzenie przestrzeni, w której klienci znajdą wszystko, czego potrzebują do realizacji swoich projektów – od drobnych prac wykończeniowych po duże inwestycje remontowe i budowlane. To kolejny krok w dynamicznym rozwoju Castorama na polskim rynku” – komentuje Marta Płaneta, Dyrektorka Castorama Polska.

Nowoczesne rozwiązania i kompleksowa oferta

Po rebrandingu sklep w Puławach oferuje pełen zakres produktów i usług znanych z innych sklepów Castorama. Klienci mogą korzystać z usług projektowania kuchni, łazienek i garderób, a także z wygodnych opcji zakupowych, takich jak Castodrive – odbiór zamówień bezpośrednio do samochodu oraz Castomat – automatyczny odbiór produktów zamówionych online.

Rebranding Brico Depot to kolejny krok w umacnianiu marki Castorama na pozycji lidera rynku DIY w Polsce.

Dobre wyniki i nowe sklepy

W 2024 roku sieć Castorama w Polsce powiększyła się o 5 nowych lokalizacji – 4 wielkoformatowe sklepy w: Białej Podlaskiej, Ostródzie, Pile oraz Piotrkowie Trybunalskim, a także jeden sklep w formacie tzw. kompaktowym: Smart w Grójcu.

W roku 2024/25 Castorama Polska osiągnęła sprzedaż na poziomie 1,8 mld GBP, odnotowując spadek rok do roku o 0,1%.

Sprzedaż e-commerce Castoramy wzrosła o 4,3% rok do roku, wspierana przez ulepszoną technologię i większą sprzedaż z aplikacji mobilnej. Firma konsekwentnie rozwijała program lojalnościowy dla klientów profesjonalistów CastoPro, wprowadzając do niego kolejne usługi oraz aplikację mobilną dla klientów PRO. Ponadto, rozwijała ofertę usług oferowanych klientom indywidualnym poszerzając ją m.in. o montaż czy castorent – usługę wynajmu sprzętu, która dostępna jest już we wszystkich wielkoformatowych sklepach Castorama.

Penetracja sprzedaży detalicznej osiągnęła w styczniu poziom 24,5%, co oznacza wzrost o 19,1% od początku roku obrotowego 24/25. Wzrost powierzchni handlowej przyczynił się do wzrostu całkowitej sprzedaży w Polsce o ok. 3,3%.

Castorama ma 107 sklepów

Castorama Polska Sp. z o.o. jest liderem w kategorii polepszania warunków mieszkaniowych w Polsce. Firma uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w 107 sklepach w formatach wielkopowierzchniowym, Smart i Express, w różnych częściach kraju i zapewnia dostęp do oferty online za pośrednictwem sklepu castorama.pl. Spółka zatrudnia około 12,5 tys. pracowników.

Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc., międzynarodowej spółki posiadającej 1900 sklepów w 8 krajach Europy.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz