Port Rumia Centrum Handlowe Auchan zarządzane przez Nhood Services Poland nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Od początku maja klienci mogą robić zakupy w dwóch odnowionych sklepach marek Diverse oraz LANCERTO. Dodatkowo oferta salonu Lancerto powiększyła się o modę dla panów oferowaną przez polską markę Próchnik 1948.
DIVERSE jest marką dla kobiet i mężczyzn poszukujących różnorodności, żyjących aktywnie, dla których indywidualny styl jest bardziej istotny niż zmieniające się trendy mody. Autorzy kolekcji projektując odzież dla marki myślą o ludziach aktywnych, sprawnie poruszających się w przestrzeniach miejskich, dla których strój stanowi manifest sposobu życia – otwartości, spontaniczności i chęci odkrywania nieznanych obszarów, doświadczeń czy idei. Silny charakter, pewność siebie, pozytywna energia i świeżość to cechy, które definiują unikalną osobowość odbiorców marki.
DIVERSE od ponad 25 lat spełnia niebanalne wymagania ludzi aktywnych, ceniących wygodę, jakość oraz styl. Czerpie inspiracje z najnowszych modowych trendów, wybierając najbardziej interesujące i adoptując je do charyzmatycznego charakteru brandu, ponad wszystko stawiając indywidualny styl,. Dzięki temu, kolekcje są odzwierciedleniem niepowtarzalnego ducha marki. Kolekcja Diverse dostępna w sklepie online na diversesystem.com, w ponad 300 salonach stacjonarnych w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo – Wschodniej sukcesywnie rozwija swoje portfolio o nowe kolejne rynki.
Sklep Diverse klienci znajdą pomiędzy sklepami Lee Wrangler a My Asia.
LANĈERTO to marka mody męskiej specjalizująca się w klasycznej odzieży formalnej i smart casual. Kolekcje marki powstają z myślą o mężczyznach ceniących wygodę i elegancję. Ekskluzywnie wyselekcjonowane tkaniny, perfekcyjny krój oraz staranność wykończenia to pewność nienagannego wizerunku w każdej sytuacji.
LANĈERTO dysponuje ogólnopolską siecią salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski, w których profesjonalni i wykwalifikowani doradcy klienta dobiorą ubranie pod kątem okazji, potrzeb i cech fizycznych klienta. Asortyment marki to klasyczne garnitury, smokingi, marynarki, koszule, swetry, płaszcze, kurtki, spodnie garniturowe i chino oraz skórzane buty wizytowe o ponadczasowym wzornictwie, a także szeroki wybór dodatków takich jak: krawaty, poszetki, szale, spinki do mankietów, szelki i skórzane paski.
Dodatkowo oferta salonu Lancerto powiększyła się o modę dla panów oferowaną przez polską markę Próchnik 1948.
Próchnik 1948 to polska marka odzieżowa, założona w Łodzi w 1948 roku. Jest znana z eleganckich i wysokiej jakości ubrań, zwłaszcza płaszczy, kurt i koszul. W latach 70. odzież Próchnika była symbolem statusu, a marka wciąż jest kojarzona z klasyką i elegancją. Obecnie Próchnik łączy tradycję z nowoczesnością, oferując kolekcje, które łączą klasyczne kroje z aktualnymi trendami.
Salon Lancerto znajduje się w sąsiedztwie sklepów Venezia i Top Secret.
Ponad 80. najemców
Port Rumia Centrum Handlowe Auchan od 2007 roku buduje lojalność pomorskich klientów. Kupujący znajdą w tym miejscu ponad 80 sklepów z modą, obuwiem, biżuterią, kosmetykami i produktami do pielęgnacji, RTV AGD, a także księgarnie, liczne punkty usługowe oraz gastronomię. W obiekcie mieści się również hipermarket Auchan, natomiast na terenie centrum znajduje się salon meblowy Agata, Leroy Merlin, Decathlon, Komfort i stacja paliw Auchan. Port Rumia regularnie organizuje wydarzenia i animacje dla klientów, dzięki którym mogą ciekawie spędzić czas. Klienci mogą korzystać z bezpłatnego parkingu na 2100 miejsc, gdzie znajdą również stację ładowania pojazdów elektrycznych.
Za kompleksowe zarządzanie Portem Rumia, w tym współpracę z najemcami, odpowiada zespół Nhood Services Poland, a jego właścicielem jest Ceetrus Polska.
Specjalista od komercjalizacji centrów handlowych
Nhood Services Poland świadczy kompleksowe usługi dla branży nieruchomości komercyjnych, by wspierać działalność swoich klientów i kreować przestrzenie tętniące życiem. Portfolio usług firmy, w ramach linii biznesowych Property & Asset Services (PAS), Development (DEV) oraz Resources, Fund & Investment (RFI), obejmuje m.in. zarządzanie obiektami handlowymi, wynajem powierzchni handlowej, reprezentacja najemców zarządzanie procesami deweloperskimi, asset management, marketing, ESG, sprzedaż terenów pod inwestycje. Spółka kompleksowo zarządza 25 centrami i galeriami handlowymi o łącznej powierzchni blisko 700 tys. mkw. Jako komercjalizator reprezentuje 55 centrów handlowych.
Zespół Nhood Services Poland tworzy innowacyjne wielofunkcyjne projekty o wyjątkowej skali, licznych funkcjach i zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Są to przestrzenie przyjazne lokalnym społecznościom i dopasowane do istniejącej tkanki miejskiej. Firma podejmuje się także innych ambitnych projektów deweloperskich i obsługuje transakcje sprzedaży terenów inwestycyjnych Ceetrus Polska o powierzchni 160 ha, oferując klientom nowe możliwości biznesowe.
Obecna w 10. krajach
Ceetrus to firma z branży nieruchomości, której misją jest sprawianie, by nieruchomości prosperowały z myślą o mieszkańcach i razem z nimi. Firma inwestuje w obiekty handlowe i projekty rewitalizacji obszarów miejskich oraz przedsięwzięcia mixed-use, mając na celu budowanie odpornych miast oraz zrównoważone przekształcanie miejsc i regionów.
Ceetrus buduje partnerstwa, aby rozwijać i pielęgnować ekosystemy poprzez trzy strategiczne działania: maksymalizację użyteczności swoich aktywów, regenerację środowiska oraz badania nad nowymi koncepcjami i technologiami niskoemisyjnego budownictwa. Ceetrus posiada portfel nieruchomości o wartości ponad 8 miliardów euro i powierzchni blisko 20 milionów m², obejmujący prawie 300 obiektów komercyjnych i 50 projektów deweloperskich w 10 krajach.
Ceetrus powierza zarządzanie swoimi aktywami firmie usługowej Nhood w celu ożywienia, rewitalizacji i przekształcania swoich nieruchomości.