Już 9 maja w Galerii Łódzkiej otworzy się nowa kawiarnia Starbucks. Lokal o łącznej powierzchni 145,12 mkw. będzie oferował nie tylko kultowe smaki napojów i szeroki wybór kaw wysokiej jakości 100% Arabica, ale także przekąski. To odpowiednie miejsce na złapanie oddechu po spacerze w galerii oraz na spotkanie z bliskimi w aromatycznej atmosferze. Starbucks jest Partnerem targów SCF 2025 Fall, Które odbędą się w Warszawie, w dniach 24-25 września tego roku.
Najnowsza kawiarnia sieci zostanie otwarta w Galerii Łódzkiej, przy al. Piłsudskiego 15/23. W lokalu o łącznej powierzchni 145,12 mkw. na gości będzie czekało 28 miejsc siedzących wewnątrz i 12 na zewnątrz. Stworzona z myślą o potrzebach i preferencjach gości, z pewnością przypadnie do gustu odwiedzającym Galerię Łódzką.
„Bardzo się cieszymy, że już od 9 maja Goście Galerii Łódzkiej będą mogli być także Gośćmi Starbucks” – mówi Vedran Modrić, Regionalny Dyrektor Operacyjny Starbucks Polska.
„Chcemy, aby nasza kawiarnia stała się miejscem codziennych spotkań, przestrzenią, w której można odpocząć po zakupach przy ulubionej kawie i spędzić czas w gronie najbliższych. Cieszymy się, że możemy zaprosić mieszkańców Łodzi do kolejnego miejsca na mapie miasta, które może im służyć i stać się lokalnym „trzecim miejscem” pomiędzy pracą a domem”.
Oprócz otwierania nowych lokali marki, sukcesywnie odświeżane są również te lokalizacje, które istnieją już dłużej. Tak, by niezależnie od miejsca, goście mogli poczuć ten sam klimat i jakość. W nowoczesnych, a jednocześnie ciepłych i przytulnych wnętrzach, każdy może znaleźć coś dla siebie.
Lokalna przestrzeń
Nowa kawiarnia może stać się przestrzenią na chwilę relaksu przy kultowych smakach, znanych na całym świecie. Podstawą wszystkich napojów marki na bazie espresso są najwyższej jakości ziarna 100% Arabica, których stopień palenia możemy indywidualnie dopasować do swoich potrzeb. Napoje przygotowują przeszkoleni bariści, gotowi na realizację indywidualnych zamówień gości, dzięki swojej obszernej wiedzy kawowej.
Marka zachęca przy tym do eksperymentowania i tworzenia nieoczywistych połączeń – albo po prostu do odkrywania na nowo swojej ulubionej kawy poprzez drobne modyfikacje każdego dnia. Właściwie wszystko można tu dostosować do własnych preferencji, co stanowi jeden z bardziej charakterystycznych wyróżników marki.
W zależności od upodobań można wybrać napój na gorąco lub zimno, z darmowym mlekiem roślinnym zamiast krowiego lub wybrać mleko bez laktozy, dodać dodatkowy shot espresso, wybrać ulubiony syrop smakowy czy bez dopłaty zmienić stopień palenia ziaren.
Wyjątkowy smak kawiarni
Nowy lokal, gdzie kawa robiona jest z pasją, wypełnia atmosfera sprzyjająca wspólnemu spędzaniu czasu. W kawiarni w Galerii Łódzkiej goście będą mogli delektować się kultowymi napojami Starbucks, a także skosztować nowej i orzeźwiającej letniej oferty w której królują napoje Refresha®, w tym prawdziwa perełka – Melon Pearls Starbucks Refresha® drink, czyli sezonowy napój o smaku melonowym, wzbogacony o charakterystyczne smakowe perełki, które nadają każdemu łykowi soczysty, letni charakter. W ofercie dostępna jest również wersja z dodatkiem roślinnego napoju kokosowego – Melon Pearls Coconut Starbucks Refresha® drink.