OCHNIK kontynuuje ekspansję i otwiera salon w Podkarpackiem

OCHNIK kontynuuje ekspansję na rynku polskim. Otworzył salon w Rzeszowie. 17 maja klienci Centrum Handlowego Plaza Rzeszów mogą odwiedzać największy salon tej marki w województwie podkarpackim, zajmujący powierzchnię ponad 430 mkw.

Nowy salon OCHNIK, zlokalizowany na pierwszym piętrze centrum, został zaprojektowany w nowoczesnej koncepcji „shop in shop”. Przestrzeń została podzielona na dwie strefy: odzieżową oraz walizkowo-akcesoryjną, co pozwala na komfortowe i intuicyjne zakupy. W głównej części sklepu klienci znajdą bogaty wybór kurtek, płaszczy, odzieży, obuwia oraz modnych dodatków. Z kolei strefa OCHNIK Accessories to miejsce dedykowane galanterii skórzanej, torbom, portfelom, walizkom oraz akcesoriom podróżnym.

„Widzimy duży potencjał w Rzeszowie, dlatego zdecydowaliśmy się na uruchomienie trzeciego salonu w tym mieście. Nowy lokal w Plazie to nie tylko największy salon OCHNIK w Rzeszowie, ale i w całym województwie podkarpackim” – podkreśla Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju sieci OCHNIK.

Salon wyróżnia się efektowną, ponad 20-metrową witryną, która jest doskonale widoczna i przyciąga wzrok klientów już samego atrium Centrum znajdującego się na parterze.

Umowa z marką OCHNIK została podpisana na okres 5 lat.

W nowym koncepcie

Nowy model sklepów marki OCHNIK, nazwany „shop in shop”, opiera się na koncepcji salonów z dwoma wejściami i aranżacji dwóch wyodrębnionych stref: odzieżowej i galanteryjno-walizkowej. W strefie z odzieżą dodatkowo wydzielona jest część damska i męska.

Przestronne, nowoczesne lokale obejmują powierzchnię między 300 a 700 mkw., która pozwala na efektowne wyeksponowanie różnorodnego asortymentu marki i pozytywnie wpływa na komfort dokonywanych zakupów.

„Jedna część salonu obejmuje duży wybór okryć wierzchnich, odzieży i obuwia oraz atrakcyjnych dodatków. Druga natomiast jest wyposażona w walizki i akcesoria bagażowe, torebki, torby oraz portfele” – wyjaśniał Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju sieci OCHNIK.

Ochnik posiada 130 salonów

OCHNIK posiada obecnie 130 salonów w Polsce i za granicą, w tym 50 salonów łączących modę i akcesoria w jednym miejscu. Marka od lat konsekwentnie rozwija swoją obecność na rynku, planując dalszą ekspansję.  Sklepy sieci oprócz Polski można spotkać także w Niemczech, Ukrainie i Słowacji. W najbliższych latach marka zamierza powiększyć swoją sieć sprzedaży do około 160 salonów, które łącznie zajmą powierzchnię 50 000 mkw.

Kolekcje OCHNIK łączą ponadczasowy styl z nowoczesnym designem, pozwalając kompletować garderobę na każdą okazję – od codziennych wyzwań po wyjątkowe spotkania. W ofercie OCHNIK dostępne są kurtki, płaszcze, odzież i dodatki, a także torebki, teczki, torby podróżne, portfele, rękawiczki i paski. Marka oferuje również walizki i akcesoria podróżne.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz