Ochnik rozwija sieć salonów. Otworzył drugi salon outletowy w Krakowie, tym razem w Designer Outlet. Salon ma powierzchnię ponad 450 mkw. i został zaprojektowany zgodnie z aktualną koncepcją – z dwoma wejściami oznaczonymi logo OCHNIK i OCHNIK accessories.
Nowy salon Ochnik to przestrzeń stworzona z myślą o tych, którzy szukają znanych marek w wyjątkowych cenach. Salon ma powierzchnię ponad 450 mkw. i został zaprojektowany zgodnie z aktualną koncepcją – z dwoma wejściami oznaczonymi logo OCHNIK i OCHNIK accessories.
W środku klienci znajdą dwie strefy: odzieżową oraz galanteryjno-bagażową, a dzięki szerokiej ofercie bez problemu klienci skompletują garderobę od stóp do głów.
To drugi salon, outlet w Krakowie marki Ochnik, a jednocześnie kolejny krok w rozwoju sieci sprzedaży.
W nowym koncepcie
Nowy model sklepów marki OCHNIK, nazwany „shop in shop”, opiera się na koncepcji salonów z dwoma wejściami i aranżacji dwóch wyodrębnionych stref: odzieżowej i galanteryjno-walizkowej. W strefie z odzieżą dodatkowo wydzielona jest część damska i męska.
Przestronne, nowoczesne lokale obejmują powierzchnię między 300 a 700 mkw., która pozwala na efektowne wyeksponowanie różnorodnego asortymentu marki i pozytywnie wpływa na komfort dokonywanych zakupów.
„Jedna część salonu obejmuje duży wybór okryć wierzchnich, odzieży i obuwia oraz atrakcyjnych dodatków. Druga natomiast jest wyposażona w walizki i akcesoria bagażowe, torebki, torby oraz portfele” – wyjaśniał Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju sieci OCHNIK.
Nowe salony
Niedawno Ochnik otworzył nowy salon – w Galerii Wiślanka w Żorach. Salon ma powierzchnię blisko 245 mkw. i został zaprojektowany zgodnie z najnowszym konceptem aranżacyjnym.
Od 17 maja klienci Centrum Handlowego Plaza Rzeszów mogą odwiedzać największy salon tej marki w województwie podkarpackim, zajmujący powierzchnię ponad 430 mkw.
Nowy salon OCHNIK, zlokalizowany na pierwszym piętrze centrum, został zaprojektowany w nowoczesnej koncepcji „shop in shop”.
Ochnik posiada 130 salonów
Sieć OCHNIK liczy już 131 salonów – 126 w Polsce, 1 w Niemczech (Koblencja), 2 w Ukrainie (Kijów, Lwów) i 2 na Słowacji (Trenczyn, Nitra). Marka od lat konsekwentnie rozwija swoją obecność na rynku, planując dalszą ekspansję. Sklepy sieci oprócz Polski można spotkać także w Niemczech, Ukrainie i Słowacji. W najbliższych latach marka zamierza powiększyć swoją sieć sprzedaży do około 160 salonów, które łącznie zajmą powierzchnię 50 000 mkw.
Kolekcje OCHNIK łączą ponadczasowy styl z nowoczesnym designem, pozwalając kompletować garderobę na każdą okazję – od codziennych wyzwań po wyjątkowe spotkania. W ofercie OCHNIK dostępne są kurtki, płaszcze, odzież i dodatki, a także torebki, teczki, torby podróżne, portfele, rękawiczki i paski. Marka oferuje również walizki i akcesoria podróżne.