Galeria Młociny nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Klienci znajdą teraz sklep CCC Shoes & Bags w nowej lokalizacji. Salon jest dwupiętrowy i znajduje się na poziomie 0 oraz poziomie 1.
EPP jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.
Nowa odsłona sklepu stacjonarnego w nowocześniejszym formacie, udostępnia rozbudowaną ofertę produktów z najnowszych kolekcji znanych i lubianych marek.
CCC oferuje szeroki wybór produktów od butów i torebek po akcesoria, które łączą atrakcyjne ceny i modowe trendy. W sklepie znaleźć można najnowsze kolekcje najlepszych modowych marek, takich jak Nine West New York, Juicy Couture, Hunter, Beverly Hills Polo Club, Mexx, G-STAR. Dostępny jest również szeroki asortyment marek własnych: Gino Rossi, Lasocki, Badura, Jenny, Sprandi i DeeZee.
Na wielbicieli sportowego stylu czekają ponadto produkty Reebok, Kappa, adidas, Puma, Champion, Vans, New Balance, DC oraz SHAQ. Z kolei dla najmłodszych można znaleźć obuwie i dodatki z postaciami z filmów Disneya, Marvela i wiele innych, również klasycznych propozycji.
Marka CCC jest liderem omnichannelowej sprzedaży obuwia w Europie Środkowo – Wschodniej. Rozwijana przez nią koncepcja tzw. house of brands, polega na budowaniu portfolio produktowego w oparciu silne marki własne oraz obuwie i akcesoria od światowych renomowanych marek partnerskich. Firma stale rozwija koncepcję modelu omnichannel, zapewniając kompleksowe i nowoczesne doświadczenia zakupowe zarówno online, jak i offline.
Galeria Młociny ma ponad 200. najemców
Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na warszawskich Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje około 81 tys. mkw. powierzchni handlowej i biurowej, która mieści ponad 200 sklepów i ponad 30 punktów gastronomicznych i kawiarni.
Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim. Do grona najemców Galerii Młociny należy m.in. pierwszy w Polsce sklep Primark, marki z grupy Inditex (Zara, Zara Home, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear), H&M, VAN GRAAF, TK Maxx, C&A, CCC, MediaMarkt czy RTV EURO AGD. Swoje pierwsze sklepy w Polsce otworzyły tu też takie marki jak MODIVO, Gagliardi.
Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne m.in. Halę Hutnik. Różnorodna oferta kulinarna kuchni m.in. bliskowschodniej, amerykańskiej i włoskiej, spotyka się tam z wyjątkową rozrywką: shuffleboard, Pac-Man, flippery czy automaty do koszykówki. Design Hali Hutnik inspirowany jest pobliską hutą, a do aranżacji zostały wykorzystane akcenty industrialne, nawiązujące do jej historii.
Ofertę Galerii Młociny uzupełnia: wielosalowe Multikino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne ENEL-MED i miejsca zabaw dla dzieci, w tym pierwszy w Polsce teatr edukacyjno-musicalowy WAM.
Inwestorami są spółki EPP (70% udziałów) i Echo Investment (30% udziałów).