EPP: Wydłuża się lista najemców M1 Łódź

Zarządzane przez EPP centrum handlowe M1 w Łodzi nieustannie rozwija ofertę. Do listy najemców dołączyła siec drogerii dm. 26 czerwca br. otworzy swoją placówkę. Będzie się ona znajdowała tuż obok salonu marki Deichman.

EPP jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie  EXPO XXI w Warszawie.

Drogeria dm w M1 będzie drugą lokalizacją tej marki w Łodzi.

Drogeria DM oferuje klientom szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, foto i karma dla zwierząt. Zakupy można robić zarówno stacjonarnie, jak i w sklepie internetowym oraz poprzez aplikację “Mój dm”. Przyjazna aranżacja wnętrz sklepów sprawia, że są one wygodne i przyjemne dla klientów. „Tu liczy się człowiek. Tu kupuję” − to myśl przewodnia DM. Kompetentny i uprzejmy personel oraz szeroka gama usług to dowody na to, że potrzeby klientów są dla DM najważniejsze.

Tym, co wyróżnia DM na polskim rynku są ceny. DM zapewnia gwarancję atrakcyjnej, trwałej ceny półkowej, która nie zostanie podniesiona przez okres minimum 4 miesięcy od daty ostatniej podwyżki, widocznej przy każdym produkcie. Bardzo ważne dla drogerii jest to, by klienci byli dobrze o tym poinformowani. Ogólnie ceny półkowe DM są trwale niższe od cen konkurencji.

Drugim filarem filozofii cenowej są atrakcyjne oferty kuponów rabatowych w aplikacji „Mój dm” na poszczególne kategorie produktów lub marki oraz dodatkowe kupony Payback umożliwiające naliczenie wielokrotności punktów Payback za dany zakup. W skali miesiąca to łącznie ok. 20 różnego rodzaju kuponów, które w połączeniu z gwarancją trwałej ceny tworzą korzystną ofertę DM i wzmacniają system sprzedaży wielokanałowej.

W sklepie interentowym dm.pl znajduje się ponad 11.000 produktów pogrupowanych w 10 kategoriach. Do najpopularniejszych kategorii należą Pielęgnacja i perfumy, Gospodarstwo domowe, Niemowlę i dziecko. Poza powszechnie dostępnymi produktami, dm posiada łącznie 28 marek własnych, takich jak Balea czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde. 

Nowe umowy najmu

W ostatnich miesiącach zarządzane przez EPP centrum handlowe M1 Łódź przedłużyło współpracę z 17 markami i poszerzyło swoją ofertę o nowe sklepy i punkty usługowe. Na klientów czekają m.in. niedawno otwarte biuro podróży TUI i salon urody Prestige Clinique. Ponadto wieloletni najemca M1 Łódź, Z Pieca Rodem, relokował się na czterokrotnie większą powierzchnię i wita klientów w nowej odsłonie. Propozycję obiektu wzmocni również dyskont niespożywczy Action.

Wszystkie umowy obejmują ponad 6 700 mkw., co stanowi 18% GLA obiektu.

„Klienci M1 Łódź cenią możliwość zrobienia u nas kompleksowych i komfortowych zakupów. To zasługa nie tylko sklepów i usług, dużego parkingu, ale również interesujących akcji specjalnych, jak np. weekendowe bazarki, targi i giełdy.

Stale wzbogacamy naszą propozycję, a nowo podpisane umowy to kolejny powód, aby odwiedzić M1 Łódź. W 2025 roku planujemy jeszcze więcej zmian” – komentuje Paulina Lemieszek-Ostanek, Leasing Manager w EPP.

Z ponad 37 tys. mkw. powierzchni najmu

M1 Łódź to jedno z największych rodzinnych centrów handlowych w województwie łódzkim, położone w pobliżu najważniejszych węzłów komunikacyjnych.

Obiekt o łącznej powierzchni najmu ponad 37 tys. mkw. mieści sklepy popularnych polskich i światowych marek oraz punktów usługowych, jak np. hipermarket Auchan, H&M, CCC, Deichmann, Rossmann, Media Markt, OBI, JYSK, Pepco i TEDi, a także sala zabaw MPark. Ponadto w ofercie gastronomicznej klienci znajdą karczmę Raz na Wozie, Ice&Coffe, SmaczneGO! i Z Pieca Rodem.

Centrum handlowe zlokalizowane jest przy drodze krajowej nr 72 oraz w pobliżu przystanków autobusowych, zapewniając odwiedzającym wygodny dojazd. Dodatkowo zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji zewnętrzny parking na ponad 2300 miejsc postojowych.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz