Już drugi Starbucks otwiera się w Lublinie

Po ogromnym sukcesie pierwszego otwarcia, Lublin zyskuje drugi lokal Starbucks! Od 26 czerwca działa lokal w centrum handlowym Felicity Lublin. Starbucks jest partnerem targów #scf2025fall.

To będzie już drugie w Lublinie wyjątkowe miejsce na złapanie oddechu i spotkanie z bliskimi w aromatycznej atmosferze kawiarni.

Sieć Starbucks jest obecna w Polsce od 2009 roku. Za jej rozwój w naszym kraju odpowiedzialna jest firma AmRest. Najnowsza kawiarnia legendarnej sieci została otwarta w centrum handlowym Felicity Lublin, przy Al. Witosa 32. W lokalu o powierzchni 71,88m2 na Gości czeka 20 miejsc siedzących wewnątrz i 18 na zewnątrz.

„Pierwsze otwarcie kawiarni Starbucks było ogromnym sukcesem, a kawiarnia zawsze wypełniona jest Gośćmi. Dlatego bardzo się cieszymy, że możemy otworzyć kolejny lokal w Lublinie. Wierzymy, że centrum handlowe Felicity będzie dla naszych sympatyków lokalizacją atrakcyjną zwiększającą dostępność naszej oferty. – mówi Vedran Modrić, Regionalny Dyrektor Operacyjny Starbucks Polska. – Chcemy być jak najbliżej naszych Gości, dlatego w tym roku otworzyliśmy już kilka kawiarni, w tym pojawiliśmy się w całkiem nowych miastach.

Jednak marka skupia się nie tylko na otwieraniu nowych lokali, ale również sukcesywnym odświeżaniu tych, które działają od dłuższego czasu. Wszystko po to by bez względu na lokalizację Goście Starbucks mogli doświadczać tego samego wyjątkowego klimatu i standardu.

Wyjątkowość kawy Starbucks

Podstawą wszystkich napojów na bazie kawy w Starbucks są najwyższej jakości ziarna 100% Arabica, których stopień palenia możemy indywidualnie dopasować do swoich potrzeb. Ale to nie jedyny sposób na spersonalizowanie ulubionego napoju. Każda kawiarnia Starbucks oferuje możliwość wzmocnienia napoju dodatkowym shotem espresso, dodania syropu smakowego czy zastąpienia tradycyjnego mleka krowiego, napojem roślinnym bądź mlekiem bez laktozy. Również w nowej kawiarni w Lublinie czekać będą przeszkoleni bariści, gotowi do przygotowania indywidualnych zamówień fanów marki.

W nowo otwartym lokalu w Felicity Lublin, tak samo jak w innych lokalizacjach, kawa robiona jest z pasją, a wnętrza wypełnia atmosfera sprzyjająca wspólnemu spędzaniu czasu. Goście będą tu mogli delektować się kultowymi napojami Starbucks, a także skosztować orzeźwiającej letniej oferty, w której królują napoje Refresha®. A wśród nich prawdziwa perełka – Melon Flavour Pearls Starbucks Refresha® drink, czyli sezonowy napój o smaku melonowym, wzbogacony o charakterystyczne smakowe perełki, które nadają każdemu łykowi soczysty, letni charakter. W ofercie dostępna jest również wersja z dodatkiem roślinnego napoju kokosowego – Melon Flavour Pearls Coconut Starbucks Refresha® drink. Ale to nie koniec nowości! W menu właśnie pojawiła się najnowsza letnia oferta, w której królują pianki Cold Foam o smaku tiramisu. Nowe napoje to Tiramisu Flavour Cream Iced Latte oraz Tiramisu Flavour Frappuccino® blended beverage. Najnowsze smaki idealnie sprawdzą się dla tych, którzy szukają nowoczesnego podejścia do klasycznych przyjemności.

Ta historia ma już ponad pół wieku

Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). Aby dowiedzieć się więcej o Starbucks Experience zapraszamy do naszych kawiarni oraz na strony www.starbucks.com i www.starbucks.pl, a także na profil Starbucks na portalu Facebook.

Grupa AmRest jest wiodącym multibrandowym europejskim operatorem restauracji z portfolio światowych marek w 25 krajach. AmRest prowadzi ponad 2400 restauracji pod markami franczyzowymi, takimi jak KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także markami własnymi, takimi jak La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog i Bacoa. Ponadto, Spółka posiada w swoim portfolio marki wirtualne. Więcej informacji na stronie: www.amrest.eu

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz