Już 2 lipca mieszkańcy Tomaszowa Lubelskiego i okolic zyskają nowe miejsce na modowej mapie regionu. W Galerii Rynek zostanie otwarty salon OCHNIK – jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek odzieżowo-akcesoryjnych.
Nowy salon o powierzchni 400 m², zlokalizowany na poziomie 1 galerii, został zaprojektowany w nowoczesnej formule „shop in shop”. Oznacza to dwa sklepy w jednym – OCHNIK oraz OCHNIK Accessories – z osobnymi wejściami i wyraźnie wyodrębnionymi strefami. W części odzieżowej klienci znajdą szeroki wybór kurtek, płaszczy, ubrań, butów i dodatków dla kobiet i mężczyzn. Część OCHNIK Accessories natomiast oferować będzie galanterię skórzaną, walizki oraz praktyczne akcesoria podróżne.
– Rozwijamy koncept dwusalonów, aby zapewnić naszym klientom jeszcze lepszą prezentację oferty i większy komfort zakupów. W naszej sieci działa już ponad 50 takich sklepów, a w kolejnych latach planujemy dwukrotnie zwiększyć ich liczbę – mówi Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju sieci OCHNIK.
OCHNIK to polska firma rodzinna z ponad 35-letnią tradycją, która stawia na jakość, styl i funkcjonalność. To marka dla tych, którzy lubią dobrze wyglądać i dobrze się czuć oraz chcą być przygotowani na każdą okazję – od codziennych wyzwań po wyjątkowe momenty.
Otwarcie salonu w Tomaszowie Lubelskim to kolejny krok w rozwoju sieci i wyjście naprzeciw potrzebom klientów z Lubelszczyzny, którzy od teraz będą mogli jeszcze łatwiej i wygodniej kompletować garderobę – od stóp do głów. Ochnik posiada 130 salonów
Sieć OCHNIK liczy już ponad 130 salonów – w tym kilka poaz granicami Polski, 1 w Niemczech (Koblencja), 2 w Ukrainie (Kijów, Lwów) i 2 na Słowacji (Trenczyn, Nitra). Marka od lat konsekwentnie rozwija swoją obecność na rynku, planując dalszą ekspansję. Sklepy sieci oprócz Polski można spotkać także w Niemczech, Ukrainie i Słowacji. W najbliższych latach marka zamierza powiększyć swoją sieć sprzedaży do około 160 salonów, które łącznie zajmą powierzchnię 50 000 mkw.
Kolekcje OCHNIK łączą ponadczasowy styl z nowoczesnym designem, pozwalając kompletować garderobę na każdą okazję – od codziennych wyzwań po wyjątkowe spotkania. W ofercie OCHNIK dostępne są kurtki, płaszcze, odzież i dodatki, a także torebki, teczki, torby podróżne, portfele, rękawiczki i paski. Marka oferuje również walizki i akcesoria podróżne.
OCHNIK to polska marka z ponad 35-letnią tradycją, posiadająca sieć ponad 130 salonów firmowych
zlokalizowanych w najbardziej prestiżowych centrach handlowych w Polsce, Słowacji, Ukrainie i
Niemczech. Kolekcje dostępne w salonach stacjonarnych oraz sklepie internetowym umożliwiają
skompletowanie damskiej i męskiej garderoby od stóp do głów. www.ochnik.com