Castorama Polska, lider rynku DIY, rozszerza sieć swoich nowoczesnych punktów doradztwa projektowego. 25 czerwca w warszawskiej Galerii Młociny otwarto nowe Studio Projektowe Castorama, przestrzeń, w której klienci będą mogli skorzystać z profesjonalnego wsparcia przy planowaniu kuchni i mebli modułowych.
Nowe Studio Projektowe to kolejny krok w kierunku jeszcze większej dostępności usług projektowych Castorama, odpowiadających na potrzeby klientów poszukujących wygodnych i kompleksowych rozwiązań aranżacyjnych. Zlokalizowane w popularnej galerii handlowej, Studio umożliwia komfortowe spotkania z projektantami, zapoznanie się z gotowymi aranżacjami i przygotowanie indywidualnego projektu wnętrza w dogodnym miejscu i czasie.
Wygodne projektowanie w miejskim stylu
Studio Projektowe w Galerii Młociny będzie dostępne dla klientów w godzinach pracy centrum handlowego. Na miejscu będzie można umówić się na indywidualną konsultację z projektantem, zaplanować funkcjonalne i estetyczne wnętrze kuchni lub garderoby z mebli modułowych, otrzymać pełną wycenę oraz skorzystać z usługi dostawy i montażu.
Nowy punkt działa w ścisłej współpracy ze sklepem Castorama w Łomiankach i stanowi rozwinięcie strategii omnichannel marki. Dzięki temu klienci mogą w wygodny sposób połączyć doradztwo stacjonarne z zakupami online, zyskując spójne i kompleksowe wsparcie na każdym etapie realizacji projektu.
Otwarcie Studia Projektowego w Galerii Młociny to kolejny krok Castorama w kierunku zapewniania klientom łatwo dostępnych i inspirujących przestrzeni do planowania swoich domowych inwestycji z pomocą doświadczonych ekspertów Castorama.
Castorama Polska Sp. z o.o. jest liderem w kategorii polepszania warunków mieszkaniowych w Polsce. Firma uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w 107 sklepach w różnych częściach kraju i zapewnia dostęp do oferty on-line. Spółka zatrudnia około 13 tys. pracowników. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej ponad 2000 sklepów w 8 krajach Europy.
Galeria Młociny ma ponad 200. najemców
Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na warszawskich Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje około 81 tys. mkw. powierzchni handlowej i biurowej, która mieści ponad 200 sklepów i ponad 30 punktów gastronomicznych i kawiarni.
Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim. Do grona najemców Galerii Młociny należy m.in. pierwszy w Polsce sklep Primark, marki z grupy Inditex (Zara, Zara Home, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear), H&M, VAN GRAAF, TK Maxx, C&A, CCC, MediaMarkt czy RTV EURO AGD. Swoje pierwsze sklepy w Polsce otworzyły tu też takie marki jak MODIVO, Gagliardi.
Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne m.in. Halę Hutnik. Różnorodna oferta kulinarna kuchni m.in. bliskowschodniej, amerykańskiej i włoskiej, spotyka się tam z wyjątkową rozrywką: shuffleboard, Pac-Man, flippery czy automaty do koszykówki. Design Hali Hutnik inspirowany jest pobliską hutą, a do aranżacji zostały wykorzystane akcenty industrialne, nawiązujące do jej historii.
Ofertę Galerii Młociny uzupełnia: wielosalowe Multikino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne ENEL-MED i miejsca zabaw dla dzieci, w tym pierwszy w Polsce teatr edukacyjno-musicalowy WAM.
Inwestorami są spółki EPP (70% udziałów) i Echo Investment (30% udziałów).