18. osobowy zespół LPP potwierdził udział w targach #scf2025fall

Na targi #scf2025fall przybędzie mocna, bo aż 18-osobowa reprezentacja sieci LPP. Wśród nich obecni będą m.in. Krzysztof Bocianowski, Leasing and Expansion Director, LPP oraz Mariusz Langwiński, Retail Sales & Development Director, Sinsay , LPP. Targi #scf2025fall odbędą się w dniach 24-25 września 2025, na terenie EXPO XXI w Warszawie.

Wśród 18-osobowego zespołu LPP na #scf2025fall obecni m.in. będą:

  • Krzysztof Bocianowski – Leasing and Expansion Director LPP,
  • Mariusz Langwiński, Retail Sales & Development Director, Sinsay , LPP,
  • Katarzyna Puchałka, International Director of Leasing and Expansion, Sinsay , LPP,
  • Elżbieta Powichrowska – Regional Leasing and Expansion Director RCMH Poland, Czech Republic, Slovakia,
  • Dominika Stępień-Meyer – Leasing Coordinator RCMH Poland, Czech Republic, Slovakia
  • Dorota Deptuła – Senior Leasing Manager RCMH Poland, Czech Republic, Slovakia,
  • Katarzyna Best-Kuczyńska – Leasing Manager RCMH Poland, Czech Republic, Slovakia
  • Karol Tański – Leasing Manager RCMH Poland, Czech Republic, Slovakia
  • Ewa Kichler-Levkov, Leasing Manager, LPP,
  • Sylwia Niżyńska, Leasing Manager, LPP,
  • Angelika Piskor, Leasing Manager, LPP
  • David Neugebauer, Leasing Manager, LPP,
  • Mateusz Grzesiak, Leasing Manager, LPP,
  • Łukasz Nalepa, Leasing Manager, LPP,
  • Aleksandra Walaszek, Leasing Manager, LPP,
  • Łukasz Kubaszewski, Leasing Manager, LPP,
  • Julia Kąkowska, Leasing Manager, LPP,
  • Katarzyna Kandora-Matysik, Leasing Manager, LPP.

LPP jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowej. Od 30 lat z sukcesem projektuje i sprzedaje swoje kolekcje i akcesoria w Polsce i za granicą. LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, których oferta dostępna jest dziś w sprzedaży stacjonarnej i online na 43 rynkach na świecie.

Spółka posiada sieć blisko 3000 salonów o łącznej powierzchni przekraczającej 2,5 mln mkw. i każdego roku dystrybuuje produkty na 3 kontynenty. LPP pełni też ważną rolę, tworząc miejsca pracy dla ponad 54 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki.

Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.

W nowej strategii biznesowej LPP stawia na mocne przyspieszenie rozwoju Sinsay. Marka stanie się motorem napędowym Grupy i do 2027 r. ma odpowiadać za 75 proc. jej przychodów. Dzięki rozbudowie sieci stacjonarnej do ok. 7500 sklepów oraz zwiększeniu sprzedaży e-commerce do 10 mld zł LPP zamierza przeskalować swój biznes i w ciągu trzech lat podwoić przychody do 40 mld zł.

Strategia LPP opiera się na wykorzystaniu przewagi konkurencyjnej marki Sinsay, z najsilniejszą na rynku platformą omnichannelową, która integruje rozbudowaną sieć sprzedaży i rosnący na znaczeniu kanał online, w tym najpopularniejszą w branży aplikację mobilną i program lojalnościowy.

W nowej strategii LPP skupia się na mniejszych miejscowościach i odpowiada na obecne oczekiwania klientów, tworząc unikalną kategorię rynkową – Design&Value.

Sinsay jako jedyna marka na rynku łączy w sobie najważniejsze cechy nowoczesnego handlu: bliskość dobrze zaprojektowanych sklepów, silną obecność online, szeroką ofertę markowych produktów oraz przystępną cenę.

Skalowalność Sinsay i niskie nasycenie rynku otwiera przed spółką potencjał dotarcia do 300 mln klientów na 27 rynkach docelowych.

Do końca 2027 r. sieć stacjonarna Sinsay zwiększy się do ok. 6000 salonów. Już teraz LPP zabezpieczyło ponad 1100 nowych lokalizacji, co świadczy o dobrym przygotowaniu spółki do szybkiej ekspansji.

Coraz dłuższa lista uczestników

W Forum weźmie udział ok. 1600 osób, wśród których będą przedstawiciele ponad 400 sieci handlowych i innych najemców. Ponad 60 procent uczestników targów to osoby zajmujące kluczowe, decyzyjne stanowiska w firmach deweloperskich i inwestycyjnych oraz w spółkach będących właścicielami marek handlowych.

Wśród wystawców targów są między innymi: Accteum, Amrest, Apcoa, Balmain Group, Benefit Systems, BOIG, Carrefour, CBRE, CPI, dm drogerie, ECE Projektmanagement, EPP, Euronet, EuroPark, Falcon Investment, G-City, Genesis Property, giftify, InPost, Karuzela Holding, LCP Properties, Mallson, Neinver, Newgate Investment, Nhood, PKP, Port Prask, Redkom Development, Refield, RG Leasing, Ros Retail Outlet Shopping, Rossmann, Saller, Trei Real Estate, Wemolo, Womak, ZUT Industrial.

Partnerzy Forum to Polska Rada Centrów Handlowych, Polski Związek Pracodawców Handlu i Usług. Starbucks jest partnerem kawowym, w gronie partnerów gastronomicznych jest Royal Catering oraz Prywatny Kucharz by Belvedere, AM AM Kebab, Mistrz Piekarz, partnerem ścianki multimedialnej jest refield zaś Wilanów Park jest partnerem Afterparty, PERFECT LIGHT ILLUMINATION – partnerem iluminacji, Securitas – partnerem bezpieczeństwa, Związek Dużych Rodzin „Trzy Plus” – partnerem społecznym.

Ważną częścią targów #scf2025fall jest dwudniowa konferencja, podczas której przedstawione zostaną główne trendy, analizy rynku i aktualne raporty.

Na multimedialnej scenie pojawiają się partnerzy SCF, ich wystąpienia rejestrują trzy kamery. Dynamicznie montowane prezentacje i wywiady z ekspertami i przedstawicielami kluczowych deweloperów, inwestorów i najemców są transmitowane na kanałach YouTube, Linkedin i Facebook.

24 września 2025, godzina 19:00 – dokładnie wtedy pierwsi goście wejdą do Klubu BANK na ulicy Mazowieckiej. W Afterparty, kończącym pierwszy dzień #scf2025fall, wezmą udział posiadacze kart wstępu VIP. Jednak lista uczestników jest ograniczona do 300 osób. Dlatego decydować będzie termin zakupu karty wstępu.

Partnerem Afterparty jest Wilanów Park.

#scf2025fall wyróżnia także strefa Meeting Point, która podczas tej edycji pomieści 1000 uczestników Forum. Wszyscy zarejestrowani uczestnicy Forum mogą korzystać ze specjalnego systemu do umawiania spotkań i nawiązywania kontaktów biznesowych. Dzięki niemu będzie można w łatwy sposób umówić się na spotkania z innymi wystawcami, partnerami czy prelegentami.

Avy wziąć udział w  #scf2025fall kliknij TUTAJ

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz