Lato obfituje w nowe otwarcia w Designer Outlet Kraków. Wśród nowych najemców już znalazły się marki odzieżowe TOP Secret, Green Point (obie marki w jednym sklepie), Medicine, Marc O’Polo. Na lokal w Designer Outlet Kraków zdecydowały się także W. Kruk – marka biżuteryjna oraz biuro podróży TUI. Miejsce to wybrała również firma Villaro – oferująca stylowe akcesoria i elegancką odzież męską. 25 sierpnia otworzy się Kraviec – z modą męską, a ponadto szyjący garnitury na miarę. Deweloper zapowiada kolejne otwarcia jesienią tego roku.
ROS Retail Outlet Shopping jest jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się w dniach 24-25 września tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.
„Bardzo cieszymy się, że wraz z nowym sklepem outletowym w Krakowie otwieramy kolejny ważny punkt na mapie Polski. Dzięki temu marka Marc O’Polo staje się jeszcze bliższa naszym klientom, którzy mogą odkrywać naszą ponadczasową casualową modę w wyjątkowo przyjaznej atmosferze” – mówi Niklas Simon, Coordinator Trade Marketing, Marc O’Polo License AG.
Zlokalizowane przy ulicy Galicyjskiej w Krakowie centrum outletowe, w połączeniu z dwoma parkami handlowymi Atut, tworzy zintegrowaną strefę zakupową. Obiekt dysponuje 2000 miejsc parkingowych, w tym naziemnych i podziemnych.
W pobliżu kompleksu handlowego znajdują się dwie bardzo istotne dla infrastruktury miejskiej arterie – autostrada A4 (Wrocław–Kraków–Rzeszów) oraz droga ekspresowa S7 (Gdańsk–Warszawa–Kraków). Ułatwieniem komunikacyjnym dla osób korzystających z transportu zbiorowego jest przystanek autobusowy zlokalizowany na terenie kompleksu handlowego.
Na powierzchni przekraczającej 19 000 mkw.ale dla ponad 120 marek, które będą oferować tam modę oraz produkty związane ze stylem życia. W porównaniu do standardowych sklepów ceny w Designer Outlet Kraków będą zawsze o 30–70% niższe.
Centrum zaplanowano w taki sposób, aby stało się nie tylko miejscem zakupów, ale również strefą spotkań dla całej rodziny. Znajdą się w nim restauracje i kawiarnie, oferujące różnorodną kuchnię.
„»Szyjemy« ofertę sklepów na miarę współczesnych potrzeb Polaków i turystów odwiedzających nasz kraj, zainteresowanych zakupami w centrum typu outlet. Chcemy, aby wszyscy nasi klienci mogli korzystać z różnorodności oferty, która zaspokoi różne gusta i potrzeby. Nowe sklepy udzielają wyjątkowych rabatów, dzięki czemu doświadczenie zakupowe staje się jeszcze bardziej interesujące” – mówi Karolina Imiolska, Marketing Manager, ROS Krakow Management Sp. z o.o.
Inwestorem Designer Outlet Kraków jest KG Group, holding specjalizujący się w budownictwie komercyjnym i mieszkaniowym. Zarządzaniem oraz wynajmem obiektu zajmuje się ROS Retail Outlet Shopping, jedna z wiodących europejskich firm w doradztwie dotyczącym nieruchomości handlowych oraz w zarządzaniu centrami handlowymi, w tym innowacyjnymi konceptami zakupów outletowych.
Jesienią w Designer Outlet Kraków otworzą się kolejne nowe sklepy.
KG Group ma portfolio 12 parków handlowych Atut
KG Group to holding spółek o ugruntowanej pozycji na rynku nieruchomości komercyjnych, mieszkaniowych i biurowych. Grupa jest obecnie właścicielem 11 parków handlowych Atut o powierzchni ponad 70 tysięcy m2. Obiekty krakowskiego inwestora funkcjonują m.in. w Krakowie, Pruszkowie i Bełchatowie, a kilka kolejnych w Małopolsce i na Mazowszu znajduje się w fazie budowy. KG Group z dużym powodzeniem działa również na rynku nieruchomości mieszkaniowych. Do tej pory spółka zrealizowała kilkanaście tego typu inwestycji m.in. w Krakowie, Warszawie i we Wrocławiu.
Specjalista od zarządzania centrami outletowymi
ROS Retail Outlet Shopping z siedzibą w Wiedniu specjalizuje się w doradztwie na rynku nieruchomości dla handlu detalicznego oraz zarządzaniu centrami outletowymi sieci Designer Outlet oraz innowacyjnymi konceptami handlowymi w całej Europie. Od 2024 r. ROS jest częścią notowanej na francuskiej giełdzie działającej na rynku nieruchomości grupy FREY z siedzibą w Reims Bezannes.
Założyciele ROS Thomas Reichenauer i Gerhard Graf będąc uznanymi specjalistami w branży posiadają wieloletnie doświadczenie na europejskim rynku outletowym. ROS obejmuje swoim działaniem wszystkie etapy projektu, od znalezienia odpowiedniej lokalizacji po rozwój wszystkich aspektów zarządzania operacyjnego. Zrównoważony rozwój centrów jest wspierany przez silną partnerską współpracę z markami, wysokiej jakości standardy sprzedaży oraz obsługi klienta, a także innowacyjne podejście marketingowe zapewniane przez profesjonalny zespół zarządzający wyższego szczebla.
W portfolio ROS w Europie znajdują się: Designer Outlet Soltau, City Outlet Geislingen, Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec, Premier Outlet Budapest, Designer Outlet Algarve, Designer Outlet Croatia, La Torre Outlet Zaragoza, M3 Outlet Polgár, Designer Outlet Luxembourg, Designer Outlet Kraków i wiele innych nowych projektów.