Na targach #scf2025fall nie zabraknie przedstawicieli sieci Kodano Optyk. Przewodniczyć im będzie Karol Wilczko, wiceprezes zarządu oraz Karol Kożusznik, członek zarządu / dyrektor ds. ekspansji i rozwoju. Targi #scf2025fall odbędą się w dniach 24-25 września 2025, na terenie EXPO XXI w Warszawie.
Kodano Optyk rozwija się w Polsce w imponującym tempie, a poprzez franczyzę otwiera drzwi do zamkniętego dotąd biznesu optycznego dla osób z różnych środowisk zawodowych. Polska sieć, znana z wysokiej jakości usług optycznych i szerokiego wyboru opraw, rozwija się dynamicznie, zdobywając coraz większe uznanie wśród klientów.
Sieć Kodano Optyk posiada obecnie sieć ponad 100 salonów. Rozwija się też poprzez franczyzę. Plany rozwoju zakładają osiągnięcie liczby 300 salonów w przeciągu najbliższych kilku lat.
„W perspektywie czterech, pięciu lat, zamierzamy mieć powyżej dwustu do dwustu pięćdziesięciu salonów Kodano Optyk. W ramach naszej strategii rozwoju proporcja otwierania salonów będzie kształtowała się na poziomie 70-75 procent salony franczyzowe, 25-30 procent salony własne. Mówię o rynku w Polsce” – powiedział Karol Wilczko, wiceprezes zarządu, Kodano Optyk. podczas konferencyjnej części targów #scf204fall.
Na targach #scf2025fall obecni będą:
- Karol Wilczko, wiceprezes zarządu,
- Karol Kożusznik, członek zarządu / dyrektor ds. ekspansji i rozwoju,
- Konrad Kuska, Manager ds. Franczyzy,
- Ryszard Wysokiński, Expansion Manager Foreign Markets.
Coraz dłuższa lista uczestników
W Forum weźmie udział ok. 1600 osób, wśród których będą przedstawiciele ponad 400 sieci handlowych i innych najemców. Ponad 60 procent uczestników targów to osoby zajmujące kluczowe, decyzyjne stanowiska w firmach deweloperskich i inwestycyjnych oraz w spółkach będących właścicielami marek handlowych.
Wśród wystawców targów są między innymi: Accteum, Amrest, Apcoa, Balmain Group, Benefit Systems, BOIG, Carrefour, CBRE, CPI, dm drogerie, ECE Projektmanagement, EPP, Euronet, EuroPark, Falcon Investment, G-City, Genesis Property, giftify, InPost, Karuzela Holding, LCP Properties, Mallson, Neinver, Newgate Investment, Nhood, PKP, Port Prask, Redkom Development, Refield, RG Leasing, Ros Retail Outlet Shopping, Rossmann, Saller, Trei Real Estate, Wemolo, Womak, ZUT Industrial.
Partnerzy Forum to Polska Rada Centrów Handlowych, Polski Związek Pracodawców Handlu i Usług. Starbucks jest partnerem kawowym, w gronie partnerów gastronomicznych jest Royal Catering oraz Prywatny Kucharz by Belvedere, AM AM Kebab, Mistrz Piekarz, partnerem ścianki multimedialnej jest refield zaś Wilanów Park jest partnerem Afterparty, PERFECT LIGHT ILLUMINATION – partnerem iluminacji, Securitas – partnerem bezpieczeństwa, Związek Dużych Rodzin „Trzy Plus” – partnerem społecznym.
Ważną częścią targów #scf2025fall jest dwudniowa konferencja, podczas której przedstawione zostaną główne trendy, analizy rynku i aktualne raporty.
Na multimedialnej scenie pojawiają się partnerzy SCF, ich wystąpienia rejestrują trzy kamery. Dynamicznie montowane prezentacje i wywiady z ekspertami i przedstawicielami kluczowych deweloperów, inwestorów i najemców są transmitowane na kanałach YouTube, Linkedin i Facebook.
24 września 2025, godzina 19:00 – dokładnie wtedy pierwsi goście wejdą do Klubu BANK na ulicy Mazowieckiej. W Afterparty, kończącym pierwszy dzień #scf2025fall, wezmą udział posiadacze kart wstępu VIP. Jednak lista uczestników jest ograniczona do 300 osób. Dlatego decydować będzie termin zakupu karty wstępu.
Partnerem Afterparty jest Wilanów Park.
#scf2025fall wyróżnia także strefa Meeting Point, która podczas tej edycji pomieści 1000 uczestników Forum. Wszyscy zarejestrowani uczestnicy Forum mogą korzystać ze specjalnego systemu do umawiania spotkań i nawiązywania kontaktów biznesowych. Dzięki niemu będzie można w łatwy sposób umówić się na spotkania z innymi wystawcami, partnerami czy prelegentami.
Avy wziąć udział w #scf2025fall kliknij TUTAJ