Wśród wystawców wrześniowej edycji #scf2025fall jest coraz więcej Najemców. W tym roku do grona Wystawców dołączy sieć drogerii dm. Na wydarzenie przybędzie silny zespół na czele z Markusem Trojanskym, Managing Director, Frankiem Welle, Head of International Expansion oraz Marcinem Detko, Head of Expansion . Targi odbędą się w dniach 24-25 września 2025 w Warszawie.
dm to największa sieć drogeryjna w Europie pod względem sprzedaży, obecna w 14 krajach, z ponad 4100 sklepami, w tym od 2022 roku także w Polsce. Obecnie sieć ma już ponad 60 otwartych lokalizacji w kraju, a każda z nich oferuje nie tylko szeroki wybór produktów, ale i wysoką jakość obsługi. Średnia powierzchnia sklepów dm w Polsce to około 600 mkw. .Jak zapowiadają przedstawiciele dm, do końca 2025 rok w Polsce obecnych będzie blisko 75 sklepów. Drogeria już dziś podpisanych ma kilkadziesiąt umów na kolejne 2 lata i codziennie zespół ekspansji pracuje nad nowymi.
Na targach #scf2025fall obecni będą:
- Markus Trojansky, Managing Director,
- Frank Welle, Head of International Expansion,
- Marcin Detko, Head of Expansion,
- Henri Hampe, Head of Sales and Administration,
- Adam Wojsa, Expansion Manager
- Ireneusz Myśliwiec, Expansion Manager,
- Krystian Essel, Expansion Manager,
- Aleksandra Rogala, Expansion Manager,
- Justyna Trzepacz, Expansion Coordinator,
- Piotr Różański, Construction Team Leader.
„Tegoroczna edycja Shopping Center Forum to dla nas moment szczególny, bo po raz pierwszy jako dm Polska będziemy obecni na targach z własnym stoiskiem. Choć w Polsce debiutujemy jako wystawca, to nasza spółka-matka, dm-drogerie markt, od lat regularnie uczestniczy w najważniejszych europejskich wydarzeniach branżowych, np. jak EXPO REAL w Monachium.
Obecność na SCF to dla nas nie tylko możliwość zaprezentowania, kim jesteśmy i w jakim kierunku zmierzamy, ale także doskonała okazja do rozmów, zarówno z naszymi obecnymi partnerami biznesowymi, z którymi chcemy podsumować dotychczasową współpracę i porozmawiać o jej dalszym rozwoju, jak i z potencjalnymi nowymi kontrahentami. Cieszymy się, że możemy być częścią tego wydarzenia” – mówi Marcin Detko, Dyrektor Obszaru Ekspansji w Polsce.
Marcin Detko będzie też prelegentem części konferencyjnej Forum.
Coraz dłuższa lista Wystawców
W Forum weźmie udział ok. 1600 osób, wśród których będą przedstawiciele ponad 400 sieci handlowych i innych najemców. Ponad 60 procent uczestników targów to osoby zajmujące kluczowe, decyzyjne stanowiska w firmach deweloperskich i inwestycyjnych oraz w spółkach będących właścicielami marek handlowych.
Wśród wystawców targów są między innymi: Accteum, Amrest, Apcoa, Balmain Group, Benefit Systems, BOIG, Carrefour, CBRE, CPI, dm drogerie, ECE Projektmanagement, EPP, Euronet, EuroPark, Falcon Investment, G-City, Genesis Property, giftify, InPost, Karuzela Holding, LCP Properties, Mallson, Neinver, Newgate Investment, Nhood, PKP, Port Prask, Redkom Development, Refield, RG Leasing, Ros Retail Outlet Shopping, Rossmann, Saller, Trei Real Estate, Wemolo, Womak, ZUT Industrial.
Partnerzy Forum to Polska Rada Centrów Handlowych, Polski Związek Pracodawców Handlu i Usług. Starbucks jest partnerem kawowym, w gronie partnerów gastronomicznych jest Royal Catering oraz Prywatny Kucharz by Belvedere, AM AM Kebab, Mistrz Piekarz, partnerem ścianki multimedialnej jest refield zaś Wilanów Park jest partnerem Afterparty, PERFECT LIGHT ILLUMINATION – partnerem iluminacji, Securitas – partnerem bezpieczeństwa, Związek Dużych Rodzin „Trzy Plus” – partnerem społecznym.
Ważną częścią targów #scf2025fall jest dwudniowa konferencja, podczas której przedstawione zostaną główne trendy, analizy rynku i aktualne raporty.
Na multimedialnej scenie pojawiają się partnerzy SCF, ich wystąpienia rejestrują trzy kamery. Dynamicznie montowane prezentacje i wywiady z ekspertami i przedstawicielami kluczowych deweloperów, inwestorów i najemców są transmitowane na kanałach YouTube, Linkedin i Facebook.
24 września 2025, godzina 19:00 – dokładnie wtedy pierwsi goście wejdą do Klubu BANK na ulicy Mazowieckiej. W Afterparty, kończącym pierwszy dzień #scf2025fall, wezmą udział posiadacze kart wstępu VIP. Jednak lista uczestników jest ograniczona do 300 osób. Dlatego decydować będzie termin zakupu karty wstępu.
Partnerem Afterparty jest Wilanów Park.
#scf2025fall wyróżnia także strefa Meeting Point, która podczas tej edycji pomieści 1000 uczestników Forum. Wszyscy zarejestrowani uczestnicy Forum mogą korzystać ze specjalnego systemu do umawiania spotkań i nawiązywania kontaktów biznesowych. Dzięki niemu będzie można w łatwy sposób umówić się na spotkania z innymi wystawcami, partnerami czy prelegentami.
Avy wziąć udział w #scf2025fall kliknij TUTAJ.