Lidl otwiera cztery lokalizacje w ciągu jednego dnia

Lidl Polska umacnia swoją pozycję na rynku polskim. 28 sierpnia cztery nowe placówki dołączą do sieci sklepów. Nowe placówki powstają zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach i znajdują się w Miłkowie, Bielsku-Białej, Poznaniu, Dobrym Mieście.

Nowy sklep Lidl Polska w Miłkowie mieści się w parku handlowym przy ul. Karpackiej 33 w Miłkowie. jego powierzchnia sprzedaży wynosi ok. 1 350 mkw. To pierwsza placówka sieci w tej miejscowości. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać z parkingu liczącego blisko 250 miejsc. W obiekcie zatrudniono 23 osoby.

Drugi z nowo otwartych obiektów mieści się w Bielsku-Białej i jest 8. placówką sieci w mieście. Zlokalizowany jest przy ul. Wyzwolenia 280. Sklep ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1 350 mkw. Na zmotoryzowanych klientów czeka duży parking na ok. 120 miejsc postojowych. W sklepie zatrudniono 21 osób.

Nowy sklep w Poznaniu jest 31. placówką sieci w mieście. Zlokalizowany jest przy ul. Bukowskiej 277, to 31. Ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1 200 mkw. Zmotoryzowani klienci parku handlowego Ławica Shopping Park mają do dyspozycji ok. 250 miejsc parkingowych. W sklepie zatrudniono 25 osób.

Ostatni z nowo otwartych sklepów mieści się w Dobrym Mieście przy ul. Fabrycznej 11F. jest to pierwsza lokalizacja sieci w tym mieście. Placówka ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1 500 mkw. Klienci mają do dyspozycji blisko 100 miejsc parkingowych, a w obiekcie zatrudniono 14 osób.

W trosce o środowisko, we wszystkich nowych sklepach Lidl Polska zastosowano nowoczesne, ekologiczne rozwiązania.

„Jako Lidl Polska rozwijamy sieć naszych sklepów, zapewniając szeroką gamę produktów wysokiej jakości w niskich cenach, wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Ponadto zachęcamy do pobierania naszej bezpłatnej aplikacji Lidl Plus, dzięki której klienci mogą korzystać z dodatkowych kuponów, akcji promocyjnych oraz opcji płatności mobilnej Lidl Pay.

Cieszymy się, że otwierając nowe placówki, tworzymy jednocześnie nowe miejsca pracy dla lokalnych społeczności. Lidl Polska, jako odpowiedzialny pracodawca, zapewnia swoim pracownikom atrakcyjne i jedne z najwyższych wynagrodzeń w handlu, szeroki pakiet benefitów pozapłacowych oraz możliwość rozwoju zawodowego – mówiła Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska.

Z ponad 900. sklepami

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku.

Obecnie w 31 krajach istnieje w przybliżeniu 12 350 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 900.  

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz