Ochnik umacnia swoją pozycję na rynku polskim i otwiera kolejny salon

Ochnik kontynuuje ekspansję. Kolejny salon stacjonarny marki przybył na mapie południowej Polski. Przestronny, ponad 300-metrowy salon Ochnik został otwarty w Miłkowie.

Zlokalizowany jest w parku handlowym Przystanek Karkonosze. Salon zajmuje ponad 300 mkw.

„W naszym nowym salonie zadbaliśmy o to, by każdy mógł wygodnie znaleźć coś dla siebie. Przestrzeń zakupowa została podzielona na strefy galanteryjno-bagażową oraz odzieżową, w której czekają m.in. kurtki, płaszcze, swetry i akcesoria – idealne zarówno na miejskie spacery, jak i wyjazdy w góry” – czytamy w komunikacie firmy.

W nowym koncepcie

Nowy model sklepów marki OCHNIK, nazwany „shop in shop”, opiera się na koncepcji salonów z dwoma wejściami i aranżacji dwóch wyodrębnionych stref: odzieżowej i galanteryjno-walizkowej. W strefie z odzieżą dodatkowo wydzielona jest część damska i męska.

Przestronne, nowoczesne lokale obejmują powierzchnię między 300 a 700 mkw., która pozwala na efektowne wyeksponowanie różnorodnego asortymentu marki i pozytywnie wpływa na komfort dokonywanych zakupów.

„Jedna część salonu obejmuje duży wybór okryć wierzchnich, odzieży i obuwia oraz atrakcyjnych dodatków. Druga natomiast jest wyposażona w walizki i akcesoria bagażowe, torebki, torby oraz portfele” – wyjaśniał Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju sieci Ochnik.

Nowe salony

Kolejny salon stacjonarny marki Ochnik przybył na mapie Warszawy. Znajduje się w Sadyba Best Mall. Zlokalizowany jest na 1 piętrze. To jeden z największych salonów stacjonarnych sieci, zaprojektowany zgodnie z koncepcją rozwoju marki shop in shop.

W środku klienci znajdą wyraźnie wydzielone sekcje: odzieżową i bagażowo-galanteryjną. Duża powierzchnia salonu umożliwia pełniejsze zatowarowanie sklepu i lepszą ekspozycję bogatego asortymentu.

Od 2 lipca mieszkańcy Tomaszowa Lubelskiego i okolic zyskali nowe miejsce na modowej mapie regionu. W Galerii Rynek został otwarty salon Ochnik. Nowy salon o powierzchni 400 mkw., zlokalizowany na poziomie 1 galerii, został zaprojektowany w nowoczesnej formule „shop in shop”.

Ponad 35 lat tradycji

Sieć Ochnik  liczy już 135 salonów – w Polsce i za granicą (Niemcy, Ukraina, Słowacja). Marka od lat konsekwentnie rozwija swoją obecność na rynku, planując dalszą ekspansję. W najbliższych latach marka zamierza powiększyć swoją sieć sprzedaży do około 160 salonów, które łącznie zajmą powierzchnię 50 000 mkw.

Kolekcje Ochnik łączą ponadczasowy styl z nowoczesnym designem, pozwalając kompletować garderobę na każdą okazję – od codziennych wyzwań po wyjątkowe spotkania. W ofercie OCHNIK dostępne są kurtki, płaszcze, odzież i dodatki, a także torebki, teczki, torby podróżne, portfele, rękawiczki i paski. Marka oferuje również walizki i akcesoria podróżne.

Ochnik to polska marka z ponad 35-letnią tradycją, posiadająca sieć ponad 130 salonów firmowych
zlokalizowanych w najbardziej prestiżowych centrach handlowych w Polsce, Słowacji, Ukrainie i
Niemczech. Kolekcje dostępne w salonach stacjonarnych oraz sklepie internetowym umożliwiają
skompletowanie damskiej i męskiej garderoby od stóp do głów.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz