komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
VIA Outlets: Wrocław Fashion Outlet poszerza ofertę fashion o kultową markę

Przybywa najemców Wrocław Fashion Outlet. Do ich grona dołączyła marka GAP. Od 4 września 2025 roku klienci będą mogli odwiedzić nowy salon i sprawdzić nowości GAP na jesienno-zimowy sezon.
To kolejny krok w dynamicznej ekspansji marki na Polskę, która kontynuowana będzie również w kolejnym roku. Z okazji otwarcia, na wszystkich klientów czeka 20% zniżki na cały asortyment. Promocja będzie obowiązywała przez pierwsze kilka dni. Klienci będą mogli zakupić produkty zarówno z kolekcji dla kobiet i mężczyzn, jak i dzieci.
Gap to globalna ikona amerykańskiego stylu casual. Marka założona w 1969 roku w San Francisco oferuje modę dostępną dla wszystkich, jednocześnie podkreślając indywidualność swoich klientów. Gap oferuje szeroką gamę odzieży i akcesoriów dla dorosłych, a także kolekcje GapKids, babyGap, Gap Maternity, GapBody, GapFit, oraz linie Gap Outlet i Gap Factory Stores. Marka Gap jest flagową marką spółki Gap Inc. (NYSE: GPS). Produkty Gap są dostępne zarówno online, jak i w firmowych salonach sprzedaży oraz franczyzowych punktach detalicznych na całym świecie.
Nowi najemcy
Wrocław Fashion Outlet wzmacnia swoją ofertę kulinarną o unikalny na polskim rynku koncept: InAsia i Wagożercy. To połączenie dwóch zupełnie różnych światów smaków, które mają wspólny mianownik: najwyższą jakość składników, autorskie przepisy i wyjątkową atmosferę.
Od 2 lipca klienci mogą robić zakupy w nowym salonie marki Salewa. Obecność Salewy we Wrocław Fashion Outlet to odpowiedź na rosnące zainteresowanie techniczną modą outdoorową wśród świadomych, aktywnych klientów. Marka oferuje specjalistyczną odzież i obuwie stworzone z myślą o najbardziej wymagających warunkach – od górskich szlaków po miejskie przygody.
W ofercie ponad 100 marek
Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, JOOP!, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Guess, New Balance, adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok.
VIA Outlets ma w portfolio 11 outletów
VIA Outlets została założona w 2014 roku. Jest w całości własnością holenderskiego inwestora instytucjonalnego APG i posiada 11 outletów z modą premium w Czechach, Niemczech, Holandii, Norwegii, Portugalii, Polsce, Hiszpanii, Szwecji i Szwajcarii, oferując ponad 1 100 sklepów na łącznej powierzchni najmu wynoszącej 280 000 mkw.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter