komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Popeyes stawia na ekspansję i ogłasza 7 nowych otwarć w Polsce

Popeyes, dynamicznie rozwijająca się sieć restauracji zadebiutowała na rynku w 2022 roku. Marka kontynuuje ekspansję i ogłosiła aż siedem otwarć, umacniając tym samym swoją pozycję w branży QSR. Warto podkreślić, że kolejne lokale Popeyes to setki nowych miejsc pracy i tysiące metrów kwadratowych powierzchni restauracyjnej.
Popeyes wchodzi na kolejny poziom rozwoju w Polsce. Obecnie sieć liczy 20 restauracji i konsekwentnie realizuje swój plan ekspansji, stawiając nie tylko na różnorodne formaty lokali – wolnostojące, drive-thru i restauracje w centrach handlowych, ale przede wszystkim na wyjątkową ofertę kulinarną. Nowe sezonowe menu, niepowtarzalny vibe marki oraz najwyższa jakość obsługi sprawiają, że Popeyes szybko zdobywa serca gości w całym kraju. W najbliższych dniach sieć otworzy restauracje w nowych lokalizacjach, poszerzając swoją obecność o miasta, w których dotąd jej nie było. Tylko w tym roku Popeyes uruchomił 8 lokali, a teraz zapowiada kolejne otwarcia.
Popeyes pojawi się w 7 kolejnych miastach. Nowe restauracje pojawią się we Wrocławiu (Wroclavia) oraz Krakowie (Centrum Serenada), zaś zupełnie nowe rejony to Olsztyn (Galeria Warmińska), Częstochowa (restauracja typu drive-thru), Tarnów (Gemini Park), Gorzów Wielkopolski i Długołęka (również restauracja typu drive-thru). Jak zapewniają przedstawiciele marki to jednak nie ostatnie słowo, a miłośnicy kurczakowych dań w nowoorleańskim stylu mogą spodziewać się, że do końca roku ich ulubiona sieć pojawi się w kolejnych miejscach.
„Polscy goście przyjęli nas z ogromnym entuzjazmem, cieszymy się, że nasze restauracje stają się miejscem spotkań, gdzie liczy się zarówno wyjątkowy smak, jak i atmosfera. Rozwój sieci w tak szybkim tempie pokazuje, że Popeyes odpowiada na potrzeby rynku, a nasze sezonowe menu i świeże podejście do gościnności budują trwałą rozpoznawalność marki” – mówi Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes w Polsce.
Warto przy tej okazji dodać, że każde otwarcie oznacza również liczne rekrutacje i nowe miejsca pracy, wzmacniając lokalne rynki i angażując społeczności wokół nowych lokali. Średnio na jedną restaurację sieć zatrudnia kilkadziesiąt osób.
„Każde nowe otwarcie to nie tylko kolejna lokalizacja na mapie, ale także ważny krok w budowaniu obecności Popeyes w Polsce. Szukamy miejsc, które gwarantują doskonały dostęp dla naszych gości, zarówno w centrach handlowych, jak i przy głównych drogach. Otwarcia zawsze przyciągają ogromne zainteresowanie, a my tworzymy synergię z naszymi partnerami biznesowymi: korzystamy z potencjału świetnych lokalizacji, jednocześnie generując ruch i budując lokalne społeczności wokół naszej marki” – mówi Michał Różycki, Szef Ekspansji Rex Concepts.
Za rozwój marki Popeyes w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada firma Rex Concepts, która rozwija segment QSR (quick service restaurant) w Polsce, Czechach i Rumunii. Obecnie firma zatrudnia ponad 2,5 tys. pracowników w regionie, konsekwentnie budując pozycję lidera jako masterfranczyzobiorca Popeyes i Burger King w tych krajach.
Popeyes, obecny na rynku od 1972 roku, zasłynął na całym świecie dzięki wyjątkowej recepturze marynowania kurczaka przez 12 godzin w mieszance inspirowanej Luizjaną oraz chrupiącej panierce. Polska sieć rozwija się w dynamicznym tempie, dostosowując swoje koncepty do różnych potrzeb klientów – od klasycznych lokali, przez restauracje w centrach handlowych, po nowoczesne Drive Thru.