komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Outletowa ekspansja marek w sieci FACTORY – zespół NEINVER na targach #scf2025fall

Światowi giganci mody i wiodące marki lokalne otworzyły nowe salony outletowe w centrach FACTORY w bieżącym roku. Kolejni zdecydowali się na znaczące zwiększenie zajmowanej dotychczas powierzchni. Nowości i zmiany objęły w tym roku blisko 40 najemców tej najpopularniejszej sieci centrów outletowych w Polsce, zarządzanej przez NEINVER. 8-osobowy zespół NEINVER będzie obecny podczas nadchodzącego #scf2025fall, by zaprezentować obecnym i potencjalnym partnerom biznesowym ofertę i możliwości współpracy.
„Outletowy kanał sprzedaży jest od lat stałym, ważnym elementem strategii sprzedażowych wiodących marek na światowych i lokalnych rynkach handlu. To ważne miejsce ich rozwoju, bardzo istotna grupa klientów, a także najlepsza możliwość wprowadzenia produktów niemal wszystkich kategorii w pełen cykl sprzedażowy.
Dzisiaj bardziej niż kiedykolwiek, centra outletowe to nie tylko punkty sprzedaży. To dynamiczne przestrzenie, w których historia marki, wartość i dostępność spotykają się ze sobą. Dla konsumentów stały się miejscem pierwszego wyboru, gdzie zakupy spotykają się z doświadczeniem, a wartość ze stylem” – mówi Andrea Aburra, Head of Leasing Poland & Italy, który będzie obecny na #scf2025fall wraz z zespołem najmu NEINVER.
Outlety FACTORY odwiedza rocznie blisko 10 mln klientów, zainteresowanych ofertą ponad 200 marek światowych i lokalnych wielu kategorii. W 2025 roku partnerzy biznesowi NEINVER zdecydowali się na rozszerzenie sieci sprzedaży o kolejne lokalizacje lub znacząco zwiększyli dotychczas zajmowaną powierzchnię. Pojawili się również debiutanci. Zmiany w portfolio najemców dotyczyły zarówno segmentu mody, obuwia i akcesoriów, jak również usług i oferty gastronomicznej.
Debiuty i mocne kontynuacje w warszawskich outletach FACTORY
W FACTORY Annopol otwarty został największy w Europie sklep outletowy kultowej marki dżinsów Lee Cooper, obecnej od lat w outlecie w znacznie mniejszej formie. Na wejście do warszawskiego centrum w prawobrzeżnej Warszawie zdecydował się amerykański gigant obuwia Skechers. Powierzchnię zwiększył także New Balance, a wkrótce do powiększonego sklepu z ubraniami w stylu sportowej elegancji zaprosi Marc O’Polo. W FACTORY Annopol jest obecny jedyny w Polsce sklep outletowy unikalnego gracza na rynku elektroniki użytkowej RTV EURO AGD, wzmacniającego portfolio marek i rolę tego warszawskiego outletu jako kompleksowej destynacji zakupowej.
W drugim warszawskim outlecie FACTORY Ursus, Skechers również dostrzegł potencjał stołecznego rynku handlu i podwoił powierzchnię sprzedaży. Na znacząco większy sklep outletowy zdecydował się także Ochnik, z ofertą ubrań, galanterii skórzanej i artykułów podróżnych. Tego lata pierwszych gości zaprosiły dwie nowe kawiarnie Costa Coffee i Gorąco Polecam. Smaki z piekarni z ofertą wypieków oraz nowym konceptem Szałata i Szok.
FACTORY Poznań dywersyfikuje i wzbogaca ofertę
FACTORY Poznań kontynuuje dywersyfikację i wzmocnienie oferty. Centrum rozszerzyło segment usług o biuro podróży ITAKA, a wkrótce otworzy się tam również kawiarnia Costa Coffee. Kultowa marka jeansów Levi’s powiększyła swój salon, podobnie jak polska marka odzieży męskiej Pako Lorente. Segment bielizny zyskał dzięki zwiększonej powierzchni znanej włoskiej marki Calzedonia, wzbogacając ofertę mody i doświadczenia zakupowe.
Gorące debiuty w południowej Polsce
W największym outlecie w południowej Polsce – FACTORY Kraków – kilka nowych otwarć znacząco wzbogaciło portfolio najemców. Amerykańska marka odzieżowa GAP otworzyła swój pierwszy sklep outletowy w tym regionie, stawiając kamień milowy w rozwoju marki w Polsce.
Do oferty dołączyły również hiszpańska marka odzieżowa Desigual, niemiecka marka odzieży wierzchniej Wellensteyn oraz butik Made in M. z odzieżą Max Mara Fashion Group, urozmaicając propozycję modową. W outlecie zadebiutowała również włoska marka obuwia premium Baldinini, a jeszcze tej jesieni swój salon powiększy Ochnik. Segment usług również się rozwinął swoją ofertę wraz z pojawieniem się biura podróży Wakacje.pl i salonu fryzjerskiego TOTO Hair Design.
W połączonym z FACTORY Kraków parku handlowym Futura na zwiększenie powierzchni zdecydował się z kolei multibrandowy sklep wyprzedażowy Half Price, który do zakupów w większych przestrzeniach zaprosi jeszcze tej jesieni. Do najemców dołączy w tym roku również, intensywnie rozwijający sieć sprzedaży na polskim rynku, sklep World Box z ofertą odzieży i butów marek premium.
W FACTORY Gliwice, obejmującym dynamiczny rynek handlowy Śląska, nowo otwarty salon OUTLY zaprezentował starannie dobrany wybór okularów marek premium. W drugiej połowie roku ofertę wzmocnią Ochnik i Marc O’Polo, dzięki potwierdzonym otwarciom sklepów outletowych w mocnych formatach handlowych. Nadchodzące nowości w FACTORY Gliwice potwierdzają rosnącą atrakcyjność tego obiektu wśród renomowanych partnerów handlowych, w zgodzie ze strategią firmy, zakładającą wprowadzanie do regionu nowych obiecujących marek w segmencie outletowym.
Do zobaczenia na SCF!
Menadżerowie NEINVER będą obecni na stoisku firmy podczas tegorocznego Shopping Center Forum – stand nr 510. Swój udział potwierdzili:
- Andrea Aburra, Head of Leasing Poland & Italy,
- Magdalena Chachulska, Asset Management Director,
- Agnieszka Chomczyk, Marketing Manager,
- Klaudia Czyżak – Janyszko, Retail Manager Poland & Germany,
- Aleksandra Szlązak, Leasing Manager,
- Agnieszka Misztal, Leasing Manager,
- Izabela Sekrecka, Leasing Manager,
- Dominika Utrata, Leasing Manager.