Największe regionalne centrum handlowe na Mazowszu, Centrum Handlowe Janki, rozszerza swoją ofertę o kolejne marki. W ostatnim czasie na mapie Centrum pojawiły się nowe sklepy – m.in. Tatuum, Molton czy Tefal. Po remontach otworzyły się także lokale w nowych konceptach – m.in. C&A, eobuwie.pl, a także Venezia i Ryłko. Jesienią planowane są kolejne otwarcia.
Ostatnie miesiące to czas intensywnego rozwoju Centrum Handlowego Janki. Na terenie obiektu otworzyły się nowe sklepy i lokale, a część znanych i lubianych marek wróciła po remontach w nowych konceptach. Na terenie Centrum powstały również udogodnienia związane z potrzebami klientów – takie jak Strefa Wyciszenia oraz Dog Office w Przestrzeni dla Biznesu.
„Centrum Janki nieustannie rozbudowuje swoje portfolio marek i lokali, mając na uwadze przede wszystkim dopasowanie ich do potrzeb naszych klientów. Również w odpowiedzi na zapotrzebowanie naszych gości rozwijamy ofertę wpływającą na komfort korzystania z Centrum.
Jako największe regionalne centrum handlowe na Mazowszu cieszymy się, że możemy wyznaczać standardy nie tylko pod względem oferty handlowej, ale również pod względem troski o potrzeby naszych klientów – w tym celu stworzyliśmy we współpracy z ekspertami Strefę Wyciszenia oraz Dog Office w naszej Przestrzeni dla Biznesu” – mówi Marta Grabska, Asset & Leasing Manager, reprezentująca właściciela Centrum – spółkę Star Capital Finance.
Nowe koncepty z branży fashion
Szczególnie zadowoleni powinni być wielbiciele polskich renomowanych marek modowych – w Jankach powstał nowy koncept marki Tatuum, otworzył się także nowy salon polskiej marki odzieżowej Molton. W nowych odsłonach wracają też znane i lubiane marki obuwia – nowy koncept w Jankach otworzyło eobuwie.pl, a po remontach otworzyły się ponownie sklepy Venezia oraz Ryłko.
Sklep C&A, oferujący ponad 1800 mkw. zrównoważonej mody dla całej rodziny, powrócił po remoncie w zupełnie nowej odsłonie. To w Centrum Janki marka pokazała po raz pierwszy w Polsce salon w nowej koncepcji wizualnej.
W październiku planowane jest również otwarcie butiku z modą damską Clara Boutique. Nowości w segmencie beauty i w gastronomii
Centrum Janki oprócz modowych nowości rozwija także obszar związany ze zdrowiem i pielęgnacją – na terenie obiektu powstał salon Y.Moon Nail Spa, a w nowej odsłonie po remoncie otworzyła się Apteka Dr Max. Wkrótce nastąpi również otwarcie Thai Bali Spa – salonu balijskiego i tajskiego masażu.
W Centrum otworzył się również nowy sklep francuskiej marki Tefal. Dodatkowo oferta gastronomiczna została rozszerzona o piekarnię Gorąco Polecam oraz restaurację Wagożercy, serwującą domowe dania w przystępnych cenach.
Rozwój zgodnie z potrzebami klientów
To nie koniec zmian i nowości w Centrum Handlowym Janki, które stawia na kompleksową obsługę klienta. Dla klientów dostępna jest Strefa Wyciszenia, czyli przestrzeń, która ma służyć wszystkim, którzy potrzebują regulacji od nadmiaru bodźców – zarówno dorosłym, jak i dzieciom. Patronat merytoryczny nad Strefą objęła Fundacja SYNAPSIS.
Zmiany nastąpiły również w Przestrzeni dla Biznesu. W strefie coworkingowej powstał Dog Office czyli specjalnie wyznaczone miejsce, w którym mogą odpoczywać czworonogi, gdy ich właściciele pracują. Z Przestrzeni dla Biznesu miesięcznie korzysta ponad 4000 osób, a otwarcie Dog Office to kolejne udoskonalenie tego miejsca.
Centrum Handlowe Janki rozwija także bezpłatną usługę personal shoppingu, czyli indywidualnych zakupów z uznanym w branży stylistą Michałem Karbowskim. Pod jego okiem klienci mają możliwość dobrania stylizacji na każdą okazję. Stylista oferuje również doradztwo w zakresie makijażu, pomaga klientkom w doborze perfum i kosmetyków. Obecnie Centrum Janki oferuje najszerszy zakres tej usługi w Warszawie, bez ograniczeń liczby spotkań w roku dla danego klienta.
„Reagujemy na potrzeby naszych klientów pod wieloma względami, nie tylko rozwijając dla nich naszą przestrzeń i usługi, ale także tworząc kalendarz różnorodnych wydarzeń, które są znakiem rozpoznawczym naszego Centrum. Projektujemy je z myślą o najmłodszych, nastolatkach, ale także dojrzałych klientach i rodzinach, które spędzają u nas czas nie tylko na zakupach” – podkreśla Emilia Zyskowska, Marketing Manager Centrum Janki.
Rok 2026 rok zapowiada się w Centrum Janki równie intensywnie.
Centrum Janki ma ponad 150. najemców
CENTRUM JANKI zostało otwarte w 1999 roku, obecnie jest to największe regionalne centrum handlowe na Mazowszu o powierzchni 85 498 mkw. Na odwiedzających czeka tu ponad 150 sklepów, restauracji, kawiarni i punktów usługowych. Centrum posiada szeroką i różnorodną ofertę, co przyciąga klientów z regionu Mazowsza, jak i z samej Warszawy. Obiekt oferuje liczne udogodnienia dla klientów, bezpłatny parking obejmujący ponad 3000 miejsc postojowych, a także specjalnie zaprojektowane strefy, w których klienci mogą pracować, odpoczywać i spędzać czas z rodziną. Centrum Janki zostało wielokrotnie docenione przez branżę retail za swoje działania marketingowe, a także realizację strategii ESG. Firma doradcza Colliers wyróżniła Centrum również w raporcie „Centra handlowe przyjazne dzieciom”.
Właścicielem Centrum Janki jest Star Capital Finance. Zarządcą obiektu jest Apsys Polska.