Drogeria dm wchodzi do kolejnego miasta na Mazowszu

Ciechanów zyskuje nową przestrzeń zakupową. 30 września o godzinie 9:00, swoje drzwi otworzy pierwsza w mieście drogeria dm. Sklep powstał przy ulicy Prymasa Tysiąclecia 7c i jest miejscem, w którym klienci znajdą szeroki wybór produktów do pielęgnacji, zdrowia, dla dzieci i całych rodzin, a także nowoczesne usługi foto i inspiracje kosmetyczne. Sklep w Ciechanowie to 64. drogeria w Polsce i 6. w województwie mazowieckim. Oferuje 504 mkw. powierzchni sprzedaży.

Z okazji otwarcia na klientów czeka 15% rabat i prezenty. dm to największa pod względem sprzedaży drogeria w Europie. Wiemy już, jak marka chce podbić serca mieszkańców kolejnego miasta.

„Ciechanów to miasto z potencjałem i silnymi tradycjami, w którym bliskość i wygoda zakupów są szczególnie ważne. Cieszymy się, że możemy zaprosić mieszkańców do pierwszej drogerii dm w regionie. Wierzymy, że dzięki szerokiej ofercie i jasnej, przyjaznej aranżacji wnętrza klienci poczują się u nas jak u siebie” – mówi Ewa Makowska – kierowniczka regionalna dm w Polsce.

Atrakcje na otwarcie

Jak zawsze z okazji otwarcia drogeria przygotowała dla klientów wiele atrakcji. W świat marek dm wprowadzi ich konferansjer, w asyście misia Czyścioszka – SauBär i Punkciaka, na najmłodszych czekać będą zabawy z baloniarzem oraz malowanie twarzy. Klienci otrzymają pyszny poczęstunek (słodki i słony) przygotowany z produktów marki własnej dmBio, m.in. gofry, pasty, napoje, świeżo parzona kawa. Do tego przy zakupach za okazaniem ulotki otwarciowej będzie można otrzymać prezenty i zestaw mini-produktów.

Dla tych, którzy wciąż się zastanawiają,, czy warto wybrać się do drogerii dm szczególnie w pierwsze dni, sieć przygotowała dodatkowy 15% rabat powitalny oraz kremowy żel pod prysznic marki własnej Balea. Będzie można otrzymać go w prezencie przy zakupach za okazaniem kuponów dostępnych w gazetkach dm. Oferta ważna jest do 9.10 lub do wyczerpania zapasów.

W przyjaznym koncepcie

Nowa drogeria w Ciechanowie oferuje 504 mkw. powierzchni sprzedaży, a jej aranżacja sprzyja wygodnym zakupom szerokie alejki, jasne wnętrza i dekoracyjne oznaczenia pomagają w orientacji. Na klientów czeka m.in. 13 szaf makijażowych, w tym 2 z markami własnymi dm, wyspa Inspiracji z najmodniejszymi trendami kosmetycznymi, szeroka oferta zapachów Lattafa i kosmetyków koreańskich.

Do tego bogaty dział dziecięcy, aż 3 stanowiska foto-kiosków z możliwością wydruku zdjęć, personalizowanych naklejek, kubków czy fotoksiążek. W sklepie dostępna będzie także ekspresowa usługa wykonania zdjęć biometrycznych i skanowania dokumentów, czy odbioru zakupów wcześniej zamówionych online. Warto zwrócić uwagę na stację do darmowego pakowania prezentów. Rodzice na miejscu do dyspozycji mają przewijak z zapasem pieluch marki własnej babylove, ławeczkę do odpoczynku, bezpłatny dystrybutor z wodą. Dla najmłodszych dm przygotował bujanego konika oraz małe wózki zakupowe.

Niezmienność ceny

Tym, co wyróżnia dm na polskim rynku są ceny. W sklepach dm klienci kupują sprytniej niż w promocji i zawsze korzystnie. Drogerie gwarantują atrakcyjną i trwałą cenę półkową, która nie jest podwyższana przez okres minimum 4 miesięcy od daty ostatniej podwyżki widocznej przy każdym produkcie. Co więcej, w ofercie dm klienci znajdą setki produktów, których ceny nie urosły od ponad roku.

Drugim wyróżnikiem są atrakcyjne oferty kuponów rabatowych w aplikacji dm oraz dodatkowe kupony PAYBACK. W skali miesiąca to łącznie około dwudziestu różnego rodzaju kuponów, które w połączeniu z gwarancją trwałej ceny tworzą korzystną ofertę dm.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz