Stokrotka w Lublinie w najnowszym koncepcie handlowym

Stokrotka otworzyła w Lublinie nowy sklep funkcjonujący we flagowym, nowoczesnym modelu handlowym. Placówka przy ul. Nałkowskich 230 została kompleksowo zmodernizowana z myślą o wygodzie klientów i wsparciu codziennej pracy zespołu. Koncept, według którego sieć rozwija obecnie swoje placówki, łączy funkcjonalność z wygodnymi i nowoczesnymi rozwiązaniami.

Z okazji ponownego otwarcia na klientów czekają atrakcyjne promocje. To dodatkowy powód, by odwiedzić nowy sklep i przekonać się, jak wyglądają zakupy w odmienionej Stokrotce.

Koncept, według którego sieć rozwija obecnie swoje placówki, łączy funkcjonalność z wygodnymi i nowoczesnymi rozwiązaniami. Odpowiada również na zmieniające się potrzeby klientów. Nowe standardy wdrażane są zarówno w nowo otwieranych, jak i modernizowanych sklepach. W odmienionej przestrzeni znalazły się m.in. rozszerzone stoiska nabiałowe i garmażeryjne, a także nowoczesne lodówki z mięsem paczkowanym, które poszerza ofertę dostępną z tradycyjnej lady. Ta ostatnia została z kolei wzbogacona o nowy, jeszcze lepiej dopasowany do oczekiwań klientów asortyment.

Ponadto na szczególną uwagę zasługuje rozbudowana oferta produktów świeżych – owoców i warzyw, która plasuje się wśród najbardziej konkurencyjnych na rynku. Sklep oferuje również, dzięki zainstalowanym piecom, wypiekane na miejscu pieczywo. Dostępna jest w nim także zmieniona oferta ciast, dostępna w dedykowanej słodkościom lodówce.

Sieć stawia na wygodę klientów, dlatego sklep został zaprojektowany tak, aby zakupy były szybkie, łatwe i przyjemne. Szerokie alejki ułatwiają poruszanie się po placówce wszystkim robiącym zakupy, a także sprzyjają łatwiejszemu uzupełnianiu towaru przez pracowników. Z myślą o wygodzie klientów i usprawnieniu pracy załogi zmodyfikowano także sposób ekspozycji produktów.

„Chcemy pokazać klientom zaprojektowaną na nowo Stokrotkę: bardziej funkcjonalną, nowoczesną i dostosowaną do ich oczekiwań. Ważne jest dla nas, że otwieramy ją w Lublinie, z którego wywodzi się sieć. To właśnie tutaj znajduje się nasza centrala, magazyn oraz najwięcej sklepów i pracowników. Cieszymy się, że się rozwijamy i możemy zaprezentować wyraźne efekty pracy naszych zespołów – zarówno klientom, jak i wszystkim osobom, które tworzą Stokrotkę” – mówi Mirosław Wawryszczuk, dyrektor sprzedaży i marketingu, członek zarządu Stokrotki.

Dodatkowo w placówce zainstalowane zostały kasy samoobsługowe. Wyposażone są one w funkcję picklist AI – inteligentne rozwiązanie, które ułatwia klientom identyfikację produktów, podpowiadając pozycje przy skanowaniu. Nowa placówka wyróżnia się także dodatkową ciekawą ofertą, np. ciepłych wędlin oraz kurczaków z rożna.

Przy sklepie sieci Stokrotka znajduje się przestronny i wygodny parking, który umożliwia klientom komfortowe parkowanie i łatwy dostęp do zakupów, oraz stacja ładowania pojazdów elektrycznych. Placówka zostanie również wkrótce wyposażona w służący do zwrotu opakowań objętych systemem kaucyjnym butelkomat.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz