ESG: centra Designer Outlet po raz kolejny organizują akcję dla swoich klientek

W trzech polskich centrach Designer Outlet październik upływa pod znakiem różowej wstążki. Już od kilku lat właśnie w tym miesiącu klientki i okoliczne mieszkanki mogą skorzystać z bezpłatnych badań mammograficznych w mobilnych gabinetach, które pojawiają się na terenie centrów. Dla organizatora to ważna akcja odpowiedzialna społecznie, mająca realny wpływ na zdrowie i świadomość wśród kobiet.

W dzisiejszym świecie odpowiedzialność społeczna biznesu jest nie tylko trendem, ale obowiązkiem każdej świadomej marki. Dobrze pomyślane i choć czasem mogłoby się zdawać oczywiste działania mogą mieć ogromny wpływ nie tylko na postrzeganie marki, ale też realnie oddziaływać na otaczającą rzeczywistość.

Centra Designer Outlet, jako miejsca chętnie odwiedzane przez kobiety w różnym wieku, wykorzystują wyjątkową szansę, by namacalnie wpływać na zdrowie swoich klientek. Każdego roku, w październiku na terenie outletów organizowane są bezpłatne badania mammograficzne, które niezmiennie cieszą się dużym zainteresowaniem coraz bardziej świadomych kobiet. Tak jest i tym razem. Już 18 października na terenie Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec i Designer Outlet Warszawa staną mobilne gabinety z cyfrowym mammografem. Będą mogły z nich bezpłatnie skorzystać panie od 35 roku życia, które zdecydują się poświęcić kilkanaście minut dla zdrowia. Wystarczy przyjść z dowodem osobistym, bez zapisów i skierowań. Na miejscu zostanie wykonane obrazowe badanie piersi, a wyniki zostaną przesłane bezpośrednio do zainteresowanej.

„Centra Designer Outlet, jako lider w segmencie obiektów wyprzedażowych, ma możliwość wykorzystania swojej pozycji do promowania zdrowego stylu życia i budowania silnej więzi ze społecznością, co chętnie robimy. Organizowanie bezpłatnych badań mammograficznych to nie tylko gest dobrej woli – to strategiczne działanie CSR, które może uratować życie. Wiemy to z doświadczenia ubiegłych lat, kiedy to właśnie przeprowadzone u nas badania pozwoliły uniknąć tragedii. Tym bardziej jesteśmy przekonani, że takie aktywności mają głęboki sens” – mówi Agnieszka Kuś Senior Marketing Manager Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping.

Promocja profilaktyki zdrowotnej – zachęcanie kobiet do regularnych badań piersi w kierunku wczesnego wykrywania raka to październikowe hasła, które każdego roku, od 1985 roku powtarzane są na każdym kroku. To ważne przypomnienie, by zadbać o zdrowie swoje i najbliższych nam kobiet. Dostęp do bezpłatnych badań, które można wykonać przy okazji spaceru lub zakupów w Designer Outlet to cegiełka, którą centra te w ramach strategii ESG dokładają do zmniejszenia statystyk zachorowań w Polsce.

W portfolio ROS Retail Outlet Shopping

Designer Outlet Gdańsk to funkcjonujące od 2005 roku (od lipca 2017 pod obecną nazwą), jedyne na Pomorzu centrum typu outlet oferujące ponad 100 marek, takich jak między innymi BOSS, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Nike, czy Benetton, w cenach 30-70% niższych niż w regularnych centrach handlowych. Chętnie odwiedzane jest przez mieszkańców Pomorza nie tylko ze względu na codzienne przeceny. Przyjemność pobytu w centrum zapewniają również część restauracyjna, plac zabaw, bezpłatny parking na ponad 1000 aut i architektura stylizowana na tradycyjną skandynawską wioskę rybacką, z własną 24 metrową latarnią morską. Designer Outlet Gdańsk jest zarządzany przez ROS Retail Outlet Shopping.

Designer Outlet Sosnowiec to największe centrum outletowe w regionie, położone w Sosnowcu przy trasie S1 i autostradzie A4 (ul. Orląt Lwowskich 138). Dzięki ponad 100 markom (takim jak np. Tous, Desigual, Nike, 4F, New Balance, Puma, Salomon, adidas, BOSS, Tommy Hilfiger, Levi’s, Marc O’Polo czy Guess) oraz cenom niższym od 30 do 70% przez cały rok, oferuje najlepsze możliwości robienia zakupów. Architektura outletu przypominająca XIX-wieczną wiktoriańską uliczkę handlową,

Wydzielona część restauracyjna oraz plac zabaw dla dzieci uzupełniają wyjątkowe wrażenia zakupowe. Zewnętrzna strefa relaksu wraz ze ścieżką edukacyjną, położone nad urokliwym jeziorkiem pozwalają na przyjemne spędzanie czasu także po zakupach. Odwiedzający centrum goście mogą skorzystać z rozbudowanego bezpłatnego parkingu na ponad 1800 samochodów. Cały projekt tworzy unikalną w skali regionu lifestylową przestrzeń zakupowo-wypoczynkową, która jest odpowiedzią na potrzeby współczesnych klientów. Designer Outlet Sosnowiec jest zarządzany przez ROS Retail Outlet Shopping.

Designer Outlet Warszawa oferuje niepowtarzalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, w tym liczną grupę marek segmentu premium. W ofercie centrum możemy znaleźć m.in.: Boss, Furla, GAP, Guess, Högl, KARL LAGERFELD, Lacoste, Longines, MaxMara, Pandora, Polo Ralph Lauren, Pinko, czy Tous. Wyjątkowość oferty polega na całorocznym oferowaniu produktów w cenach niższych od cen regularnych w przedziale rabatowym od -30 do -70%. Unikatowa architektura Designer Outlet Warszawa nawiązuje do warszawskiego Starego Miasta. To mocny wyróżnik na tle innych obiektów handlowych, gwarantujący niezapomnianą atmosferę podczas zakupów. Designer Outlet Warszawa to wielokrotnie nagradzany obiekt.

Został wyróżniony m.in. srebrną statuetką „Najlepsze Centrum Wyprzedażowe Roku – Best Performance“ 2020, oraz złotą nagrodą za Rozbudowę /Przebudowę /Modernizację Obiektu w 2022 r. w jednym z najważniejszych konkursów branżowych w Polsce – PRCH Retail Awards. Otrzymał tytuł „Inwestycja roku 2021 rynku nieruchomości komercyjnych” przyznany przez Prime Property Prize oraz CEE Retail Award & Marketplace w kategorii Project of the Year – Retail Expansion 2022 i Best Performing Fashion Outlet Project w 2023. Designer Outlet Warszawa jest zarządzany przez ROS Retail Outlet Shopping.


Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz