UNIQLO powraca do serca Warszawy – otwarcie sklepu w Wars Sawa Junior

UNIQLO ponownie otworzyło swój pierwszy sklep w Polsce w Domach Towarowych Wars Sawa Junior. Sklep, który od 2022 roku funkcjonował jako pop-up, został przebudowany i przekształcony w pełnoprawną przestrzeń zakupową.

Uroczystość otwarcia, uświetniona występem tradycyjnych bębnów taiko i symbolicznym przecięciem wstęgi, zgromadziła licznych miłośników nowoczesnej, funkcjonalnej mody oraz lokalnych partnerów: Oli Niepsuj, CD PROJEKT RED oraz BAKEN. Nowy sklep w samym sercu miasta ma stać się kluczowym punktem dla miłośników LifeWear – prostych, wysokiej jakości ubrań na co dzień.

Już od godziny 9:00 entuzjaści marki ustawiali się w kolejce, by jako pierwsi zobaczyć nową przestrzeń sklepu i skorzystać ze specjalnych promocji. Wydarzenie to stanowi ważny etap w dalszym rozwoju UNIQLO na polskim rynku.

UNIQLO tworzy ubrania w duchu LifeWear – koncepcji ułatwiającej codzienne życie. Oznacza innowacyjne, wygodne i ponadczasowe projekty, doceniane przez klientów na całym świecie. Wśród kluczowych produktów, które zajmują centralne miejsce w sklepie, znajdują się m.in. kolekcje HEATTECH, Extra Fine Merino, 100% Cashmere oraz PUFFERTECH.

W dniach 23 – 31 października klienci mogą korzystać ze specjalnych ofert. Wśród produktów objętych promocją znajdą się: kultowe koszulki HEATTECH, lekkie i ciepłe kurtki PUFFERTECH, klasyczne Fleece oraz miękkie swetry z przędzy Soufflé Yarn. W ofercie dostępne są również wyjątkowe kolekcje z limitowanych współprac: UNIQLO i JW Anderson oraz Uniqlo U, tworzone przez dyrektorów artystycznych Christophe’a Lemaire’a i Sarah-Linh Tran.

Lokalne współprace

Z okazji otwarcia, UNIQLO nawiązało współpracę z warszawskimi partnerami, aby uhonorować lokalną kulturę i twórczość. Wspólnie przygotowali oni unikalne grafiki dostępne w usługach personalizacji UTme! (nadruki na koszulkach i torbach) oraz ekskluzywne hafty w ramach debiutującej w polskim sklepie strefy RE.UNIQLO STUDIO.

Artystka Ola Niepsuj opracowała trzy wzory inspirowane legendą o Warsie i Sawie oraz tradycyjną sztuką ludową. Jej prace zdobią nie tylko personalizowane produkty, ale również mural wewnątrz sklepu, wprowadzając element polskiego dziedzictwa w przestrzeń UNIQLO.

Renomowany producent gier CD PROJEKT RED stworzył sześć ekskluzywnych projektów graficznych, upamiętniających 10. rocznicę premiery kultowej gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Natomiast warszawska piekarnia i bar BAKEN przeniosły swoją skandynawską estetykę w cztery dodatkowe wzory nadruków i haftów.

Odzież inspirowana japońskimi wartościami prostoty,

LifeWear to odzież inspirowana japońskimi wartościami prostoty, jakości i trwałości. Projektowana z myślą o współczesności, łączy elegancję, funkcjonalność i ponadczasowy styl, stając się podstawą indywidualnej garderoby. Doskonała koszula, która nieustannie jest udoskonalana. Najprostszy krój skrywający przemyślane, nowoczesne detale. Najwyższa jakość materiałów i idealne dopasowanie – w przystępnej cenie i dostępne dla każdego. LifeWear to odzież nieustannie udoskonalana, by dostarczać jeszcze więcej ciepła, lekkości, lepszego wzornictwa i komfortu w codziennym życiu.

W portfolio ponad 2500. sklepów

UNIQLO to marka należąca do Fast Retailing Co., Ltd. – czołowej japońskiej spółki holdingowej z siedzibą główną w Tokio. UNIQLO jest największą spośród ośmiu marek grupy Fast Retailing, obok takich brandów jak GU, Theory, PLST, Comptoir des Cotonniers, Princesse tam.tam, J Brand oraz Helmut Lang. W roku fiskalnym zakończonym 31 sierpnia 2024 roku, grupa osiągnęła globalną sprzedaż na poziomie około 3,1 biliona jenów (21,39 miliarda USD, według kursu z końca sierpnia 2024: 1 USD = 144,9 JPY), co czyni ją jedną z największych firm odzieżowych na świecie. UNIQLO jest również wiodącym detalistą odzieżowym w Japonii.

UNIQLO nieustannie rozwija sieć dużych sklepów w kluczowych miastach i lokalizacjach na świecie, umacniając swoją pozycję jako marka globalna. Obecnie UNIQLO posiada ponad 2 500 sklepów w Japonii, Azji, Europie i Ameryce Północnej. Cała grupa Fast Retailing liczy już blisko 3 600 punktów sprzedaży.

Zgodnie z misją ”zmieniać ubrania, zmieniać konwencjonalne myślenie, zmieniać świat”, Fast Retailing angażuje się w tworzenie odzieży o nowej, unikalnej wartości, która wzbogaca codzienne życie ludzi na całym świecie.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz