Action umacnia swoja pozycję w województwie świętokrzyskim

Action, sieć dyskontów niespożywczych, kontynuuje ekspansję w Polsce. 18 października został otwarty nowy sklep sieci w Kielcach. To czwarty sklep marki w mieście i 433. w Polsce. Placówka zajmuje powierzchnię 893 metrów kwadratowych

Sklep mieści się przy ul. Księdza Piotra Ściegiennego 507. Otwarciu towarzyszyły promocje dla pierwszych klientów.

Jest to już czwarty sklep Action w Kielcach. Nowy sklep zajmie powierzchnię 893 metrów kwadratowych oraz zatrudni 11 pracowników. Dzięki temu otwarciu sieć zwiększyła liczbę sklepów Action w Polsce do 433.

Dobre pierwsze półrocze

Action odnotował wzrost sprzedaży netto o 7,3 miliardów euro w pierwszych sześciu miesiącach 2025 r., co stanowi wzrost o 18% w porównaniu z 2024 r. Wzrost sprzedaży w sklepach porównywalnych wyniósł 6,8%. Action otworzył 125 nowych obiektów i zakończył półrocze z łączną liczbą 3043 sklepów w 13 krajach.

Każdego tygodnia średnio 20,2 milionów klientów odwiedza sklepy Action, aby zaopatrzyć się w artykuły codziennego użytku. W Niemczech, obecnie drugim co do wielkości rynku Action po Francji, otwarto 600. sklep. Obiekt zlokalizowany jest w Bremie. Marka realizuje cel strategiczny polegający na otwieraniu średnio jednego nowego sklepu dziennie, planując łącznie około 370 nowych otwarć do końca 2025 roku.

Inwestycje w logistykę i zrównoważony rozwój

Firma oficjalnie otworzyła 16. centrum dystrybucyjne w Europie – pierwsze w Hiszpanii, zlokalizowane w Illescas, trzy lata po debiucie sieci na tym rynku. Obiekt powstał zgodnie z najwyższymi wymogami środowiskowymi – zarówno pod względem materiałów budowlanych, jak i zastosowanych technologii – i otrzymał prestiżowy certyfikat BREEAM na poziomie „Outstanding”. Taki standard będzie obowiązywał we wszystkich nowo budowanych centrach dystrybucyjnych Action.

W ramach zaangażowania społecznego sieć wspiera długofalowe partnerstwa na rzecz dzieci i młodzieży. Z okazji otwarcia 3000. sklepu Action przekazał po sto tysięcy euro na rzecz organizacji: SOS Wioski Dziecięce oraz Fundacji Johana Cruyffa. Firma Action nawiązała również nową długoterminową współpracę międzynarodową z fundacją Prinses Máxima Centrum Foundation, aby wspierać jej misję leczenia wszystkich dzieci chorych na raka i zapewnienia im optymalnej jakości życia.

Action jest obecny na 13. rynkach

Action to dyskont niespożywczy, który co tydzień gości miliony klientów w ponad 3 000 sklepach w 13 krajach Europy. Klienci kochają Action za zaskakującą ofertę 6 000 produktów w 14 kategoriach – od artykułów codziennego użytku po produkty, które ułatwiają i umilają codzienne życie – zawsze w najniższej cenie.

Co tydzień wprowadza 150 nowych produktów, aby oferta zawsze była aktualna. Poprzez Program Zrównoważonego Rozwoju Action (ASP) nieustannie inwestuje w poprawę jakości i zrównoważony rozwój w czterech obszarach: Ludzie, Produkt, Planeta i Partnerstwo.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz