G City: Centrum handlowe Biała wzmacnia tenant mix

Największy Rossmann w Białymstoku już otwarty, a do końca roku dołączą kolejni silni najemcy – w tym pierwszy na Podlasiu salon iSpot oraz debiutujący w regionie Flying Tiger. Centrum handlowe Biała konsekwentnie rozwija tenant mix, odpowiadając na potrzeby klientów i wzmacniając swoją pozycję jednej z najchętniej odwiedzanych destynacji zakupowych w regionie.

Centrum handlowe Biała w Białymstoku kontynuuje dynamiczną strategię komercjalizacji, która łączy oczekiwania lokalnych klientów z biznesowymi celami najemców. Najemcy z segmentu beauty, elektroniki oraz artykułów lifestyle właśnie dołączają do portfolio galerii.

Pod koniec października br. do grona najemców Białej dołączyła drogeria Rossmann otwierając największy sklep tej marki w Białymstoku o powierzchni 713 mkw. Klienci już mogą korzystać z szerokiego asortymentu i nowoczesnych rozwiązań zakupowych.

14 listopada otworzy się pierwszy w mieście i pierwszy na Podlasiu salon iSpot – oficjalny dystrybutor produktów Apple. Lokal o powierzchni 148 mkw, zlokalizowany tuż obok sklepu Homla, będzie 50. kw.salonem iSpot w Polsce i z tej okazji jego otwarciu towarzyszyć będzie specjalna jubileuszowa oprawa.

Z kolei w pierwszej połowie grudnia, do grona najemców Białej dołączy popularna międzynarodowa sieć Flying Tiger, która otworzy swój pierwszy lokal w Białymstoku, w pasażu naprzeciwko marki CCC. Sklep o powierzchni 214 mkw. zaoferuje szeroki wybór produktów dla domu, kreatywnych drobiazgów i upominków.

„Chcemy, aby Biała była miejscem, które inspiruje, oferuje najlepsze zakupy i przyciąga marki wybierające nas jako lokalizację swoich pierwszych salonów w regionie. Nowi najemcy są dowodem na to, że Białystok to dynamiczny rynek, a Biała pozostaje jego ważnym punktem handlowym” – komentuje Justyna Doroszkiewicz, Dyrektor CH Biała.

„Konsekwentnie wzmacniamy ofertę, pozyskując marki, które podnoszą atrakcyjność centrum, zwiększają ruch i przekładają się na obroty najemców. To efekt aktywnego zarządzania tenant mixem i współpracy z markami, które chcą się rozwijać w regionie”.

Centrum handlowe Biała konsekwentnie buduje pozycję miejsca pierwszego wyboru dla międzynarodowych sieci i klientów z regionu. Strategia galerii zakłada koncentrację na rozwoju atrakcyjnych konceptów, wzmacnianie oferty premium oraz tworzenie przestrzeni, która odpowiada na zmieniające się zwyczaje zakupowe.

CH Biała ma blisko 100. najemców

CH Biała to nowoczesne centrum handlowo-usługowe położone ok. 2 km od ścisłego centrum Białegostoku. Na ponad 37 tys. mkw. powierzchni handlowej znajduje się blisko 100 sklepów oraz lokali usługowych, m.in.: hipermarket bi1, elektromarket Media Markt oraz wielosalowe kino Helios. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki jak: TK Maxx, H&M, Apart, Big Star, Carry, CCC, Deichmann, Empik, Gatta, Homla, KFC, Lee Wrangler, Mohito, Medicine, Reserved, Rossmann, Sephora, Smyk, Solar, SuperPharm, Tatuum,, Vision Express. Dla wygody klientów w CH Biała przeznaczono blisko 970 miejsc parkingowych.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz