Boggi Milano, włoska marka specjalizująca się w męskiej modzie premium, otworzyła swój pierwszy salon w Łodzi – w Manufakturze, miejscu przyciągającym od lat marki premium oraz klientów poszukujących jakości i autentycznych doświadczeń zakupowych. Nowy sklep zajmuje ponad 150 mkw. i oferuje pełne doświadczenie marki w eleganckiej, starannie zaprojektowanej przestrzeni.
Manufaktura, jedno z najważniejszych miejsc zakupowych w Polsce, od lat przyciąga marki premium, które chcą łączyć tradycję z nowoczesnym stylem i zrównoważonym rozwojem.
„Decyzja o otwarciu sklepu właśnie w Manufakturze była naturalnym krokiem dla naszej marki. To miejsce, w którym industrialna historia spotyka się z nowoczesnym designem – tak jak w Boggi Milano łączymy klasyczną elegancję z innowacyjnością. Widzimy w Łodzi duży potencjał oraz klientów ceniących jakość i współczesny styl życia” – mówi Paweł Marczewski, Brand Communication Manager Boggi Milano.
W nowym salonie w Manufakturze dostępna jest kolekcja jesień/zima 2025, obejmująca klasyczne garnitury i koszule, nowoczesny techwear, odzież wierzchnią z luksusowych mieszanek wełny i kaszmiru, a także casualowe propozycje dla aktywnego mężczyzny. Marka szczególną uwagę przywiązuje do detalu, komfortu oraz jakości materiałów, rozwijając jednocześnie linię zrównoważonej mody, opartą na certyfikowanych tkaninach o podwyższonym standardzie środowiskowym.
Wnętrze salonu łączy włoską elegancję z nowoczesnym minimalizmem – dominuje naturalne drewno, szkło i stal, a starannie dobrane oświetlenie podkreśla strukturę tkanin i detale kolekcji.
Nowi najemcy
Do grona modowych najemców Manufaktury dołączyła właśnie nowa, znana marka – to Bimba y Lola – hiszpański brand założony przez siostry Domínguez, który z powodzeniem podbija serca polskich klientek doceniających wyjątkowe połączenie mody ze sztuką i kulturą.
Butik marki Bimba y Lola jest zlokalizowany na parterze budynku galerii handlowej Manufaktury, w sąsiedztwie innych marek premium, m.in. Pinko czy Tommy Hilfiger. Lokal zajmuje powierzchnię 90 mkw. i został zrealizowany w nowoczesnym i minimalistycznym stylu. Całość uzupełniają meble z jasnego drewna i charakterystyczne, kolorowe elementy wystroju wnętrz (m.in. dywany), które butikowi więcej ciepła i przytulności.
Marka Tatuum powraca do Manufaktury po 10-letniej przerwie. W nowym, przestronnym butiku znajdą się najnowsze kolekcje marki, znane z wysokiej jakości materiałów, komfortu i trwałości. Butik marki w Manufakturze zajął lokal o powierzchni XX mkw. i jest zlokalizowany na parterze budynku galerii handlowej, pomiędzy sklepami VENEZIA i Kazaar.
W portfelu Apsys
APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use oraz inwestycjach mieszkaniowych. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są̨ dopasowane do ich specyfiki.
Do największych inwestycji organizacji w Polsce należą Posnania w Poznaniu i Manufaktura w Łodzi. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 700 000 mkw. GLA w 16 obiektach handlowych zlokalizowanych w 12 największych miastach. Apsys prowadzi także inwestycje mieszkaniowe – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie oraz Ogrody Staromiejskie i Wrocławskie Lofty w centrum Wrocławia. Apsys Polska prowadzi również foodhall w Poznaniu.