Sieć Woolworth konsekwentnie rozszerza swoją obecność w Polsce i 27 listopada otworzyła trzy sklepy. Jeden w Nysie, a drugi w Raciborzu i trzeci w Tarnowskich Górach. To kolejny krok w dynamicznej ekspansji firmy, która stawia sobie za cel uruchomienie nawet 400 placówek w całym kraju.
Sklep w Nysie mieści się przy ul. Szlak Chrobrego 7B. Czeka tam na klientów szeroki wybór produktów w świetnych cenach.
Sklep w Raciborzu zlokalizowany jest przy ul. Opawskiej 181, a w Tarnowskich Górach przy ul. Zagórskiej 220.
Kolejne otwarcia
Sieć planuje dalsze otwarcia. 4 grudnia zostanie otwarty sklep sieci w Zawierciu (ul. Wojska Polskiego) oraz 9 grudnia w Gdańsku (Podwale Grodzkie 8).
Nowe placówki
Sieć Woolworth konsekwentnie rozszerza swoją obecność w Polsce i otworzyła dwa nowe sklepy. 20 listopada w Gemini Park Tychy został otwarty sklep międzynarodowej sieci dyskontów niespożywczych Woolworth, oferującej szeroki wybór produktów codziennego użytku w przystępnych cenach. Zajmuje 1500 mkw. powierzchni. To jeden z większych punktów marki w południowej Polsce.
12 listopada Woolwort otworzył drugi sklep tej sieci w Zielonej Górze. Mieści się przy ul. Henryka Sienkiewicza 9.
Nowy sklep Woolworth w Kwidzynie mieści się przy ul. Żwirowej 2. Zajmuje aż 938 mkw. powierzchni sprzedaży. Klienci znajda tam szeroki asortyment produktów w atrakcyjnych cenach
30 października zostały otwarte nowe placówki w Cieszynie i Włocławku. Nowy sklep w Cieszynie mieści się przy ul. Stawowej 50. Na powierzchni sprzedaży wynoszącej 634 mkw. czeka na klientów szeroki wybór produktów w atrakcyjnych cenach. Nowy sklep w Włocławku mieści się przy ul. Kruszyńskiej 27. Zajmuje powierzchnię sprzedaży wynoszącą 867 mkw.
W październiku sieć otworzyła nowe placówki w Skierniewicach i Legnicy. Sklep w Skierniewicach mieści się przy ul. Czesława Liska 1. Na powierzchni sprzedaży wynoszącej 885 mkw. czeka na klientów szeroki wybór produktów w atrakcyjnych cenach.
Sklep w Legnicy mieści się przy ul. Gwiezdnej 4. Jego powierzchnia handlowa to 892 mkw.
„Polska jest dla nas strategicznym rynkiem w Europie. Naszym celem jest, aby w ciągu kilku lat Woolworth stał się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w segmencie non-food w Polsce” — podkreśla Szymon Dąbrowski, Managing Director Woolworth na Polskę.
Z bogatą ofertą
Woolworth to najszybciej rozwijająca się sieć domów towarowych w Niemczech. Choć współcześnie może kojarzyć się z naszymi zachodnimi sąsiadami, korzenie marki sięgają 1879 roku i Stanów Zjednoczonych Ameryki. To właśnie w Pensylwanii Frank Winfield Woolworth, właściciel sklepu z artykułami gospodarstwa domowego, wpadł na pomysł, aby opatrzony cenami towar wyłożyć na ladzie. Tym samym dokonał rewolucji, wprowadzając standard bez którego trudno sobie wyobrazić współczesny handel detaliczny.
Woolworth to sieć, która w swoim asortymencie ma różnorodne produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. Od tekstyliów i odzieży dla całej rodziny, przez AGD i elektronikę użytkową, na produktach drogeryjnych i dekoracyjnych skończywszy. Wolumen produktowy wynosi w przypadku sieci średnio od 8 do 12 tys. artykułów na sklep, co czyni ją liderem pod względem szerokości oferty.