Bieżący rok był rekordowym rokiem ekspansji sieci Cukierni Sowa. Otworzyła ona 17 nowych lokalizacji. Sieć uruchomiła 8 nowych punktów sprzedaży, a 9 lokali w sieci przeszło kompleksowy remodeling.
Tegoroczną ekspansję Cukierni Sowa zamknęło otwarcie pierwszej Cukierni Sowa w Częstochowie w Galerii Jurajskiej. Stanowiło to realizację ostatniego punktu w planie rozwoju sieci na 2025 rok. Lokal został otwarty w modelu franczyzowym.
Sumarycznie sieć Cukierni Sowa otworzyła w 2025 roku 17. nowych placówek:
- łącznie 8 nowych punktów sprzedaży – w tym 4 firmowe i 4 franczyzowe,
- 9 lokali w sieci przeszło kompleksowy remodeling – zyskując nową jakość i zapewniając lepsze doświadczenia zakupowe naszym klientom,
- marka wkroczyła na 2 zupełnie nowe rynki: do Opola i Częstochowy.
Sieć Cukierni Sowa rozwija się w modelu hybrydowym – 51 punktów prowadzonych jest jako firmowe, a pozostałe rozwijane są we współpracy z partnerami franczyzowymi.
„Rozwijamy naszą sieć w modelu hybrydowym – 51 punktów prowadzimy jako firmowe, a pozostałe rozwijamy we współpracy z partnerami franczyzowymi. To dwa uzupełniające się modele, które pozwalają nam rosnąć dynamicznie, ale odpowiedzialnie – zawsze z naciskiem na jakość, spójność oferty i doświadczenie klienta.
Rok 2025 był dla nas intensywny – a kolejne otwarcia są już w przygotowaniu. Dziękuję wszystkim, którzy są częścią tej drogi: naszym partnerom franczyzowym, pracownikom, projektantom, zespołom wykonawczym i wynajmującym, z którymi współpracujemy” – napisał w komunikacie Michał Sowa, członek zarządu Cukierni Sowa.
Największa placówka
29 października w Lublinie został otwarty największy lokal w historii sieci Cukiernia Sowa. Nowy punkt to ponad 250 mkw. przestrzeni, stworzonej z myślą o celebrowaniu momentów i relacji, a jego wyróżnikiem jest wydzielona, przeszklona strefa przeznaczona do spotkań – zarówno towarzyskich, jak i biznesowych.
Cukiernia mieści się w parku handlowym Diamentowa Park.
Cukiernia Sowa ma w portfolio ok. 170 cukierni
Cukiernia Sowa Sp. z o.o. to polska, rodzinna firma, która łączy pokolenia i zabiera w pasjonującą podróż do świata słodyczy. Marka założona w 1946 r. w Bydgoszczy nieprzerwanie pozostaje rodzinnym przedsiębiorstwem, które promuje ręczne rzemiosło w cukiernictwie, jednocześnie poszerzając ofertę i sieć sklepów w odniesieniu do potrzeb rynku i klientów. Cukiernia Sowa to marka, która prężnie się rozwija, z każdym kolejnym rokiem zatrudniając coraz więcej pracowników i rozbudowując portfolio sklepów o nowe lokalizacje oraz zdobywając prestiżowe wyróżnienia i nagrody w branżowych konkursach zarówno na szczeblu ogólnopolskim, jak i światowym.
Cukiernia Sowa to lider branży cukierniczej w Polsce – około 170 cukierni w 15 województwach w Polsce oraz 1 lokal w Londynie. Produkty marki podkreślają wyjątkowość chwili poprzez wyszukaną formę i niepowtarzalny smak. Sieć Cukierni Sowa to starannie dopracowana receptura, szeroka oferta cukiernicza, oferta lunchowa, lody własnej produkcji, ręcznie robione praliny i lokalna palarnia kawy.