4 grudnia Kaufland otwiera swój pierwszy market w Nowym Targu, gdzie codzienne zakupy spotykają się z wyjątkowym podhalańskim krajobrazem. Sklep feruje blisko 2800 mkw. powierzchni. Klienci mogą korzystać z wygodnego parkingu oferującego 216 miejsc postojowych, a także z szerokiej oferty sklepów i usług dostępnych w pasażu handlowym.
Na pierwsze dni otwarcia zaplanowano liczne atrakcje – od degustacji regionalnych produktów po konkursy z nagrodami i aktywności przygotowane z myślą o najmłodszych.
Market zlokalizowany jest w dynamicznie rozwijającej się części miasta, w pobliżu ścisłego centrum, przy ul. Krakowskiej 3K. Licząca blisko 2800 m² powierzchnia sprzedaży została zaprojektowana tak, aby zapewnić mieszkańcom nowoczesne i wygodne zakupy w otoczeniu charakterystycznego podhalańskiego krajobrazu.
Komfortowe zakupy w sercu Podhala
Market został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi standardami, uwzględniając zarówno wygodę zakupów, jak i nowoczesne rozwiązania technologiczne. Do dyspozycji klientów przygotowano 216 miejsc postojowych, w tym miejsca dla osób z niepełnosprawnościami i rodzin z dziećmi. Obiekt wyposażono w 16 kas, w tym 10 samoobsługowych, a także usługę K-Scan, umożliwiającą skanowanie produktów już w trakcie zakupów. W trosce o środowisko market oferuje również samoobsługowy automat do recyklingu butelek i puszek objętych systemem kaucyjnym.
W pasażu handlowym działają lokalni i ogólnopolscy najemcy, m.in. Piekarnia Pan Steskal z tradycyjnie wypiekanym pieczywem i słodkimi wypiekami, sklep odzieżowy Versilo, punkt GSM Pan Telefon, kantor Moneo oraz salonik prasowy Trafika. Dla wygody mieszkańców dostępne są także bankomat Euronet i paczkomat InPost.
„Otwarcie marketu w Nowym Targu to dla naszej sieci bardzo ważna inwestycja. Nowy Targ to miejsce, w którym tradycja Podhala harmonijnie łączy się z nowoczesnym stylem życia. Właśnie ten lokalny charakter doskonale wpisuje się w filozofię sieci Kaufland. Chcemy być jak najbliżej mieszkańców regionu, zapewniając im komfortowe warunki zakupów oraz jak najszerszy wybór produktów. Wierzymy, że nasza obecność przyczyni się do rozwoju lokalnej społeczności i wpisze się w codzienne potrzeby mieszkańców” – podkreśla Damian Gardziel, Dyrektor Regionu Sprzedaży w Kaufland Polska.
Otwarcie nowego marketu pełne atrakcji dla całej rodziny
Podczas uroczystego otwarcia nowego marketu Kaufland oraz w kolejnych dniach na klientów czeka wiele atrakcji. Od godziny 6:00 do 18:00 hostessy rozdają klientom drobne upominki, w tym balony, breloki do wózków, świeże jabłka i róże. Na gości czekają także degustacje lokalnych produktów oraz marek własnych Kaufland – wędlin, pieczywa i kiełbas, a także stoisko z kawą i herbatą. Natomiast o 12:00 odbędzie się uroczyste krojenie okolicznościowego tortu. Klienci mogą również wziąć udział w konkursie z Kołem Szczęścia – dostępne do godziny 18:00 lub do wyczerpania nagród, oferuje produkty marek własnych, a udział w grze jest możliwy po okazaniu paragonu za zakupy o wartości min. 150 złotych.
Kaufland pamięta także o najmłodszych. W dniach 5-6 grudnia market odwiedzi św. Mikołaj, który będzie czekał na dzieci od godziny 6:00 do 18:00. Najmłodsi goście będą mogli zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie oraz otrzymają słodkie upominki. Dodatkowo aż do 17 grudnia klienci mogą skorzystać ze wsparcia ambasadorów Kaufland Card, którzy pomogą w rejestracji do programu lojalnościowego oraz przybliżą zasady korzystania z karty i dostępne promocje.
Nowy market Kaufland w Nowym Targu stanowi ważny element rozwijającej się infrastruktury handlowo-usługowej miasta. Jego otwarcie to nie tylko większa dostępność produktów i usług, lecz także udogodnienia odpowiadające współczesnym potrzebom mieszkańców w jednym z najdynamiczniej rozwijających się regionów Podhala.
Kaufland ma w Polsce 255 marketów
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 255 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.



