Kaufland z widokiem na Giewont – otwarcie pierwszego marketu w Nowym Targu

4 grudnia Kaufland otwiera swój pierwszy market w Nowym Targu, gdzie codzienne zakupy spotykają się z wyjątkowym podhalańskim krajobrazem. Sklep feruje blisko 2800 mkw. powierzchni. Klienci mogą korzystać z wygodnego parkingu oferującego 216 miejsc postojowych, a także z szerokiej oferty sklepów i usług dostępnych w pasażu handlowym.

Na pierwsze dni otwarcia zaplanowano liczne atrakcje – od degustacji regionalnych produktów po konkursy z nagrodami i aktywności przygotowane z myślą o najmłodszych.

Market zlokalizowany jest w dynamicznie rozwijającej się części miasta, w pobliżu ścisłego centrum, przy ul. Krakowskiej 3K. Licząca blisko 2800 m² powierzchnia sprzedaży została zaprojektowana tak, aby zapewnić mieszkańcom nowoczesne i wygodne zakupy w otoczeniu charakterystycznego podhalańskiego krajobrazu.

Komfortowe zakupy w sercu Podhala

Market został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi standardami, uwzględniając zarówno wygodę zakupów, jak i nowoczesne rozwiązania technologiczne. Do dyspozycji klientów przygotowano 216 miejsc postojowych, w tym miejsca dla osób z niepełnosprawnościami i rodzin z dziećmi. Obiekt wyposażono w 16 kas, w tym 10 samoobsługowych, a także usługę K-Scan, umożliwiającą skanowanie produktów już w trakcie zakupów. W trosce o środowisko market oferuje również samoobsługowy automat do recyklingu butelek i puszek objętych systemem kaucyjnym.

W pasażu handlowym działają lokalni i ogólnopolscy najemcy, m.in. Piekarnia Pan Steskal z tradycyjnie wypiekanym pieczywem i słodkimi wypiekami, sklep odzieżowy Versilo, punkt GSM Pan Telefon, kantor Moneo oraz salonik prasowy Trafika. Dla wygody mieszkańców dostępne są także bankomat Euronet i paczkomat InPost.

„Otwarcie marketu w Nowym Targu to dla naszej sieci bardzo ważna inwestycja. Nowy Targ to miejsce, w którym tradycja Podhala harmonijnie łączy się z nowoczesnym stylem życia. Właśnie ten lokalny charakter doskonale wpisuje się w filozofię sieci Kaufland. Chcemy być jak najbliżej mieszkańców regionu, zapewniając im komfortowe warunki zakupów oraz jak najszerszy wybór produktów. Wierzymy, że nasza obecność przyczyni się do rozwoju lokalnej społeczności i wpisze się w codzienne potrzeby mieszkańców” – podkreśla Damian Gardziel, Dyrektor Regionu Sprzedaży w Kaufland Polska.

Otwarcie nowego marketu pełne atrakcji dla całej rodziny

Podczas uroczystego otwarcia nowego marketu Kaufland oraz w kolejnych dniach na klientów czeka wiele atrakcji. Od godziny 6:00 do 18:00 hostessy rozdają klientom drobne upominki, w tym balony, breloki do wózków, świeże jabłka i róże. Na gości czekają także degustacje lokalnych produktów oraz marek własnych Kaufland – wędlin, pieczywa i kiełbas, a także stoisko z kawą i herbatą. Natomiast o 12:00 odbędzie się uroczyste krojenie okolicznościowego tortu. Klienci mogą również wziąć udział w konkursie z Kołem Szczęścia – dostępne do godziny 18:00 lub do wyczerpania nagród, oferuje produkty marek własnych, a udział w grze jest możliwy po okazaniu paragonu za zakupy o wartości min. 150 złotych.

Kaufland pamięta także o najmłodszych. W dniach 5-6 grudnia market odwiedzi św. Mikołaj, który będzie czekał na dzieci od godziny 6:00 do 18:00. Najmłodsi goście będą mogli zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie oraz otrzymają słodkie upominki. Dodatkowo aż do 17 grudnia klienci mogą skorzystać ze wsparcia ambasadorów Kaufland Card, którzy pomogą w rejestracji do programu lojalnościowego oraz przybliżą zasady korzystania z karty i dostępne promocje.

Nowy market Kaufland w Nowym Targu stanowi ważny element rozwijającej się infrastruktury handlowo-usługowej miasta. Jego otwarcie to nie tylko większa dostępność produktów i usług, lecz także udogodnienia odpowiadające współczesnym potrzebom mieszkańców w jednym z najdynamiczniej rozwijających się regionów Podhala.

Kaufland ma w Polsce 255 marketów

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 255 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz