Lidl Polska rozwija sieć w Polsce, otwierając nowe lokalizacje. 4 grudnia zostały otwarte placówki w Imielinie i Zdzieszowicach, zaś 11 grudnia zostaną otwarte sklepy w Trzebiatowie oraz w Tarnowskich Górach. Nowe sklepy mają ponad 1000 mkw. powierzchni i oferują nowoczesne rozwiązania zakupowe, ekologiczne technologie.
Nowe sklepy charakteryzują się dużą powierzchnią sali sprzedaży: w Tarnowskich Górach i Imielinie po około 1300 mkw., w Trzebiatowie 1200 mkw., a w Zdzieszowicach również 1200 mkw. Dla klientów zmotoryzowanych przygotowano prawie 300 miejsc parkingowych w Tarnowskich Górach, 100 w Imielinie, 94 w Trzebiatowie oraz ponad 100 w Zdzieszowicach. Każda placówka zatrudnia od 18 do 23 osób, a w Zdzieszowicach pracę znalazło 22 osób.
Podczas otwarcia klienci mogą liczyć na promocje, degustacje artykułów z asortymentu oraz dodatkowe atrakcje, takie jak darmowa kawa i smoothie.
W zgodzie z ESG
Sklepy wprowadziły nowoczesne, ekologiczne rozwiązania – powietrzne i gruntowe pompy ciepła, odzysk ciepła z lad chłodniczych, wentylację mechaniczną z rekuperacją oraz oświetlenie LED. Dodatkowo, w niektórych lokalizacjach dostępne są butelkomaty przyjmujące plastikowe butelki i puszki.
Lidl Polska kontynuuje strategię rozwoju zrównoważonego i przyjaznego klientom handlu, oferując szeroki wybór produktów wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach. Sieć zachęca także do korzystania z aplikacji Lidl Plus, umożliwiającej dostęp do kuponów, akcji promocyjnych i płatności mobilnych Lidl Pay.
Nowe sklepy Lidla nie tylko wzbogacają ofertę handlową regionu, ale również tworzą miejsca pracy i wspierają lokalne społeczności, umacniając pozycję sieci w Polsce.
„Jako Lidl Polska rozwijamy sieć naszych sklepów, zapewniając szeroką gamę produktów wysokiej jakości w niskich cenach, wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Ponadto zachęcamy do pobierania naszej bezpłatnej aplikacji Lidl Plus, dzięki której klienci mogą korzystać z dodatkowych kuponów, akcji promocyjnych oraz opcji płatności mobilnej Lidl Pay” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, dyrektorka ds. Corporate Affairs i CSR w Lidl Polska.
„Cieszymy się, że otwierając nowe placówki, tworzymy jednocześnie nowe miejsca pracy dla lokalnych społeczności. Lidl Polska, jako odpowiedzialny pracodawca, zapewnia swoim pracownikom atrakcyjne i jedne z najwyższych wynagrodzeń w handlu, szeroki pakiet benefitów pozapłacowych oraz możliwość rozwoju zawodowego” – dodaje.
Z ponad 900. sklepami
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku.
Obecnie w 31 krajach istnieje w przybliżeniu 12 350 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 900.