Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w listopadzie 2025 r. przez Grupę Kapitałową Esotiq & Henderson S.A wyniosły około 23,9 mln zł i były niższe o ok 6 proc. od przychodów uzyskanych w listopadzie 2024 r. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży w okresie 11 miesięcy 2025 r. wyniosły około 280,7 mln zł i były wyższe o ok 7 proc., niż w tym samym okresie ub.r. Powierzchnia handlowa sieci sprzedaży marki Esotiq wynosiła 18 072m kw. i była mniejsza o 0,5 proc. niż rok wcześniej.
Przychody Grupy Kapitałowej ze sprzedaży internetowej w listopadzie 2025 r. wyniosły ok. 8 mln zł i były niższe o 15 proc. rok do roku. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży internetowej w okresie 11 miesięcy 2025 r. wyniosły ok 83,2 mln zł i były wyższe o ok 32 proc., niż w porównywalnym okresie 2024 r.
Szacunkowa marża brutto na sprzedaży Grupy Kapitałowej w listopadzie 2025 wyniosła 68 proc. była taka sama jak marża zrealizowana w listopadzie roku poprzedniego. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń listopad 2025 r. wyniosła około 67 proc. i według szacunków była niższa o 1 p.p. w porównaniu z marżą osiągniętą w odpowiednim okresie roku ubiegłego.
Powierzchnia handlowa sieci sprzedaży marki Esotiq (salony własne, franczyzowe i partnerskie) w listopadzie roku 2025 r. wynosiła 18 072m kw. i była mniejsza o 0,5 proc. niż rok wcześniej.
Wzrosty po III kw.
Grupa Esotiq & Henderson wypracowała po trzech kwartałach 2025 roku 234,9 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży (+8,3% r/r), utrzymując 67% marżę brutto na sprzedaży. Spółka notuje wzrost we wszystkich kluczowych kanałach, a sprzedaż online wzrosła aż o 50% r/r, osiągając najwyższy poziom w historii.
W dziewięciu miesiącach 2025 roku Grupa osiągnęła 22,6 mln zł EBITDA, 10,0 mln zł EBIT oraz 5,6 mln zł zysku netto. Zysk brutto na sprzedaży wyniósł 157,8 mln zł, przy utrzymaniu 67% marży brutto na sprzedaży. W okresie styczeń–październik 2025 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży wzrosły do 256,8 mln zł, co oznacza około 9% wzrostu r/r.
W trzecim kwartale spółka wypracowała 92,4 mln zł przychodów (+13,8% r/r), 8,6 mln zł EBITDA (+13,3% r/r) oraz 2,4 mln zł zysku netto (+78,2% r/r). Szczególnym motorem wzrostu był kanał e-commerce – sprzedaż internetowa wyniosła 29,2 mln zł i wzrosła o 50% r/r, co jest najlepszym wynikiem w historii Grupy. Narastająco, w okresie 10 miesięcy 2025 roku, sprzedaż online wyniosła 75,2 mln zł (+40% r/r).
„Trzeci kwartał był dla nas korzystnym okresem, silny popyt na bieliznę i kostiumy kąpielowe przełożył się na dobre wyniki sprzedażowe i pozwolił utrzymać wysoką, stabilną marżę brutto na poziomie 67 procent po dziewięciu miesiącach 2025 roku” – mówi Mariusz Jawoszek, prezes zarządu ESOTIQ & Henderson.
Na koniec września 2025 roku produkty Grupy dostępne były w 286 salonach o łącznej powierzchni 18 188 m², z czego 265 w Polsce i 21 za granicą. Struktura sprzedaży po trzech kwartałach 2025 roku prezentowała się następująco: sklepy własne wygenerowały 50,8 mln zł przychodów (22%), sklepy partnerskie 77,3 mln zł (33%), kanał internetowy 70,7 mln zł (30%), a pozostałe kanały 33,9 mln zł (15%).


