Popeyes kontynuuje ekspansję i otworzył kolejne restuaracje. 19 grudnia Popeyes po raz trzeci zamelduje się w Krakowie, tym razem w samym sercu komunikacyjnym i handlowym miasta, w Galerii Krakowskiej. Będzie to 29. lokal marki w Polsce. 20 grudnia w Długołęce otworzy się pierwsza w tej miejscowości, a jednocześnie 30. restauracja Popeyes w Polsce. Lokal typu Drive-thru przy ul. Wrocławskiej 52 (tuż obok stacji Shell) stanie się piątą odsłoną marki w w okolicach Wrocławia,
„Kraków wyrósł na najszybciej rozwijające się miasto na mapie otwarć Popeyes. Pierwszą restaurację otworzyliśmy tu zaledwie we wrześniu, a już w grudniu zapraszamy do trzeciego lokalu. To rekordowe tempo, które pokazuje, jak niesamowicie ciepło zostaliśmy tutaj przyjęci. Wybór Galerii Krakowskiej nie jest przypadkowy. To miejsce, gdzie krzyżują się ścieżki mieszkańców i podróżnych, idealne, by w trakcie intensywnego dnia czy w przerwie od świątecznych zakupów wpaść na naszego kurczaka” – mówi Kamila Węcka, Marketing Manager Popeyes w Polsce.
Dotychczas w Krakowie działają dwa lokale tej sieci: w Centrum Handlowym Serenada i Bonarce.
Kolejny lokal drive-thru
Nowa lokalizacja Popeyes powstaje w miejscu o wyjątkowym potencjale i dokładnie na to zwraca uwagę Kamila Węcka Marketing Manager Popeyes w Polsce: „Długołęka to dla nas doskonała lokalizacja – intensywnie uczęszczana trasa, bliskość Wrocławia i duży ruch podróżnych sprawiają, że to naturalny krok w rozwoju marki. To już piąta restauracja w okolicach miasta, co pokazuje, jak mocno fani z Dolnego Śląska pokochali naszą kuchnię. Cieszymy się, że tuż przed świętami możemy zaprosić ich na kolejną porcję smaku rodem z Nowego Orleanu.”
Popeyes®, obecny na rynku od 1972 roku, zasłynął na całym świecie dzięki wyjątkowej recepturze marynowania kurczaka przez 12 godzin w mieszance inspirowanej Luizjaną oraz chrupiącej panierce. Za rozwój marki Popeyes w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada firma Rex Concepts.
Popeyes w Galerii Krakowskiej i kolejny drive-thru Długołęce to kolejny krok w realizacji strategii firmy Rex Concepts, która odpowiada za rozwój marki w Europie Środkowo-Wschodniej. Sieć konsekwentnie buduje swoją pozycję, stawiając na własne lokale i dbałość o jakość serwowanych dań, które przygotowywane są według tradycyjnych receptur, w tym marynowania kurczaka przez 12 godzin w mieszance przypraw Cajun.
Rex Concepts nieustannie rozwija segment QSR (Quick Service Restaurant) w Polsce, Czechach i Rumunii. Obecnie firma zatrudnia ponad 2,5 tys. pracowników w regionie, konsekwentnie budując pozycję lidera jako masterfranczyzobiorca Popeyes i Burger King w tych krajach. Tylko w tym roku w Polsce sieć zatrudniła niemal tysiąc nowych pracowników, a do końca roku stworzy jeszcze setki nowych stanowisk.
Ponad 50 lat doświadczenia
Założona w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes® ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Popeyes® wyróżnia się unikalnym menu Cajun w stylu Luizjany z pikantnym kurczakiem, kanapkami z kurczakiem, polędwiczkami z kurczaka i innymi regionalnymi produktami. Pasja sieci do dziedzictwa Luizjany i aromatycznego, autentycznego jedzenia Cajun pozwoliła Popeyes® stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem z ponad 4 900 restauracjami w USA i na całym świecie. P
Popeyes jest częścią Restaurant Brands International Inc. („RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z prawie 45 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i ponad 32 000 restauracji w ponad 120 krajach i terytoriach. RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie – BURGER KING®, TIM HORTONS®, POPEYES® i FIREHOUSE SUBS®.
