Manufaktura w Łodzi rozstrzygnęła 9. edycję konkursu „Salesman of the Year” – to autorska inicjatywa kompleksu, w której wszyscy najemcy są oceniani pod kątem kluczowych aspektów customer experience: wiedzy produktowej, profesjonalizmu czy troski o potrzeby klientów. W tegorocznej edycji laur zwycięzcy otrzymał zespół butiku Hexeline.
Manufaktura konsekwentnie inwestuje w doskonalenie poziomu jakości obsługi, kładąc nacisk na zadowolenie Gości oraz elastycznie dostosowywanie się do ich potrzeb. Eksperci odpowiedzialni za zarządzenie kompleksem zaznaczają, że program jest także odpowiedzią na zmieniający się świat branży retail.
„Jakość obsługi naszych Gości od zawsze jest dla nas jednym z filarów działalności. Ten konkurs jest nie tylko formą sprawdzenia, gdzie się plasujemy, ale przede wszystkim formą motywacji dla naszych najemców do stałego podnoszenia poziomu jakości obsługi i budowania unikalnych doświadczeń zakupowych. W czasach, kiedy tak mocno rywalizujemy z e-commerce, to jest szczególnie ważne” – komentuje Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury.
„Wierzymy, że siłą handlu stacjonarnego są ludzie – nasi najemcy. To ich dbałość o detal, doskonałe przygotowanie, a przede wszystkim uważność na potrzeby Gości, są elementami, dzięki którym nadal z powodzeniem konkurujemy ze światem digital” – dodaje.
Projekt „Salesman of the Year” realizowany jest już od 9 lat, we współpracy z niezależną firmą badawczą. Całość opiera się na ocenie różnych obszarów obsługi klienta, zgodnie z precyzyjnie określonymi standardami. W ramach stacjonarnych wizyt audytorów analizowane są takie aspekty jak m.in. jakość obsługi klienta, dostosowanie oferty do jego oczekiwań oraz ogólne wrażenia, mierzone wskaźnikiem NPS, czyli wyrażoną w skali od 0 do 10 odpowiedzią na proste pytanie np. „Czy poleciłbyś nasz produkt?”, pozwalającym ocenić lojalność i satysfakcję klientów.
W tegorocznej edycji główną nagrodę, kartę podarunkową o wartości 4 000 złotych, zdobył zespół Hexeline, który uzyskał aż 100% skuteczność we wszystkich kategoriach. Drugie miejsce zajęły ekipy butiku Michael Kors, Inglota, Deserowni, a trzecie Newbie, Pachnącej Wyspy, Restauracji Polka i Ryłko.
Przed najemcami Manufaktury drugi etap projektu – warsztaty, które koncentrują się na dostarczeniu im praktycznych wskazówek możliwych do zastosowania w codziennej pracy.
„Druga część programu jest dla nas nie mniej ważna niż samo badanie. To czas na podsumowanie wyników wszystkich najemców czy wskazanie mocnych i słabych stron, ale przede wszystkim czas na praktyczne warsztaty, które dają najemcom narzędzia do dalszego rozwoju ich kompetencji i poprawienia tych elementów, które wymagają większej pracy” – dodaje Anna Łajszczak-Kucharska.
W portfelu Apsys
APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use oraz inwestycjach mieszkaniowych. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są̨ dopasowane do ich specyfiki.
Do największych inwestycji organizacji w Polsce należą Posnania w Poznaniu i Manufaktura w Łodzi. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 700 000 mkw. GLA w 16 obiektach handlowych zlokalizowanych w 12 największych miastach. Apsys prowadzi także inwestycje mieszkaniowe – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie oraz Ogrody Staromiejskie i Wrocławskie Lofty w centrum Wrocławia.
Apsys Polska prowadzi również foodhall w Poznaniu.