Koncept Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni zadebiutował w Lubinie

W parku handlowym BIG Lubin otwarto pierwszy w mieście lokal Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni. Lokal o powierzchni 151 mkw. mieści się w nowo zaprojektowanym budynku z dużym patio o powierzchni 160 mkw., które tworzy przyjazną przestrzeń dla klientów.

Wydarzenie przyciągnęło wielu klientów, którzy mogli jako pierwsi spróbować aromatycznych wypieków i świeżych dań w nowoczesnej piekarnio kawiarni, znanej z chlebów na naturalnym zakwasie, złocistych croissantów oraz szerokiego wyboru słonych i słodkich przekąsek.

Otwarciu towarzyszyły zaplanowane działania marketingowe. Na terenie parku hostessy rozdawały darmowe produkty i zachęcały odwiedzających do sprawdzenia nowego lokalu. Klienci mogli również skorzystać z rabatu 10 procent na Smart Box, czyli zestaw wygodnych, gotowych propozycji idealnych na każdą porę dnia.

„Cieszymy się, że marka Gorąco Polecam wybrała właśnie BIG Lubin na lokalizację swojego pierwszego punktu w mieście. To dla nas potwierdzenie rosnącej pozycji parku na lokalnym rynku oraz efekt konsekwentnej strategii BIG Poland, polegającej na przyciąganiu nowych, atrakcyjnych najemców i systematycznym poszerzaniu oferty dla klientów. Otwarcie tak popularnej i lubianej sieci doskonale wpisuje się w kierunek, w którym rozwijamy nasze parki handlowe” – mówi Eran Levy, CEO BIG Poland.

Gorąco Polecam to miejsce, które łączy zapach tradycyjnych wypieków z nowoczesnym podejściem do codziennej kuchni. W ofercie znajdują się między innymi: chleby na naturalnym zakwasie, croissanty, kanapki, wrapy, burgery, focaccia, bajgle, pizze, dania w Regale Smakosza oraz kawa 100 procent arabica speciality z brazylijskiego regionu Cerrado. Menu uzupełniają wypieki inspirowane smakami Francji, Portugalii, Belgii, Szwecji i Niemiec.

Plany ekspansji

Marka Enata Bread planuje inwestycje rzędu 200 mln zł do 2030 roku w rozwój sieci, dzięki czemu przekroczy liczbę 400 lokalizacji. Obecnie otwiera 30-40 lokali rocznie sieci Gorąco Polecam.

W 2024 roku Enata Bread zanotowała 65% wzrost przychodów, do ponad 137 mln PLN. Marka rozwija sieć Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni i BAKERY. Wystartowała też z dwoma nowymi konceptami: SZAŁATA I SZOK (koncept sałatkowo-sokowy) oraz POZNAJE (piekarnio-restauracja w Starym Browarze w Poznaniu). Format Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni pojawił się też na jednej z globalnych sieci stacji paliw.

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni liczy obecnie ponad 130 punktów. Plany ekspansji zakładają, że do końca 2025 roku ma być ich 150. Docelowo, sieć ma liczyć minimum 500 punktów.

Obecnie Enata Bread przygotowuje się do debiutu lokali Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni w ramach jednej z globalnych, liczących kilkaset punktów, sieci stacji paliw. Plany zakładają otwarcie pierwszych lokalizacji jeszcze w czasie tegorocznych wakacji lub we wrześniu.

Enata Bread planuje też wejście z konceptem Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni do mniejszych miejscowości, by stać się siecią ogólnopolską.

Sieć nie wyklucza też ekspansji zagranicznej. Jako kierunki rozwój wskazuje wschodnie Niemcy, Czechy i Słowację.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz