Galeria Pomorska wzbogaciła swoją ofertę o modę inspirowaną najnowszymi światowymi trendami. 20 grudnia do grona najemców centrum dołączył worldbox – popularna sieć multibrandowa oferująca odzież, obuwie i akcesoria w stylu sportowym, streetwear i casual. To pierwszy salon tej marki w Bydgoszczy. Nowy najemca zajął lokal o powierzchni ponad 600 mkw.
Klienci znajdą tu szeroki wybór ubrań, butów i dodatków w duchu sportowej swobody, miejskiej elegancji i codziennego komfortu. Worldbox łączy globalne marki z miejskim stylem, oferując produkty takich brandów jak Reebok, adidas, Puma, Guess Jeans czy Beverly Hills Polo Club. Zróżnicowany asortyment sprawia, że Worldbox trafia w potrzeby zarówno młodszych entuzjastów mody, jak i dorosłych poszukujących uniwersalnych, casualowych propozycji. Marka stawia na połączenie sportowej wygody, jakości i najnowszych trendów, tworząc przestrzeń, w której moda staje się sposobem na wyrażenie siebie.
„Rosnąca popularność aktywnego stylu życia i trend „athleisure” sprawiają, że moda sportowa jest dziś dynamicznie rozwijającym się segmentem rynku. Klienci coraz częściej sięgają po ubrania, które łączą wygodę z nowoczesnym designem i sprawdzają się zarówno podczas treningu, jak i w codziennych stylizacjach. W Galerii Pomorskiej aktywnie odpowiadamy na aktualne trendy, a worldbox to brand, który doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych klientów, poszukujących jakości, stylu i różnorodności w jednym miejscu” – podkreśla Agata Stańkowska, Head of Leasing w Balmain Group.
Nowe otwarcie to kontynuacja strategii rozwoju Galerii Pomorskiej, która konsekwentnie dostosowuje swoją ofertę do zmieniających się oczekiwań klientów. Centrum stawia na różnorodność, komfort zakupów i nowoczesne koncepty sklepów. Tylko w ostatnich trzech miesiącach Galeria powitała nowych najemców, w tym pierwsze w Bydgoszczy salony marek Volcano i Maxi Zoo, a także debiutujący w mieście koncept rodzinnej rozrywki – Klub Fikołki. Modernizację przeszedł również salon OCHNIK, który został otwarty w nowym, innowacyjnym formacie. Dzięki tym zmianom Galeria Pomorska umacnia swoją pozycję nowoczesnego centrum handlowego łączącego ofertę zakupową oraz lifestylowo-rozrywkową w jednym miejscu.
Galeria Pomorska zajmuje 40 000 mkw. powierzchni
Galeria Pomorska to w pełni zmodernizowane centrum handlowe w Bydgoszczy. Otwarty w kwietniu 2003 roku i rozbudowany we wrześniu 2015 roku obiekt, zajmuje 40 000 m² powierzchni. Do grona najemców galerii należą sklepy zagranicznych i polskich marek, takie jak H&M, Sinsay, Reserved, Ryłko, Apart, Smyk, 4F, Martes Sport, RTV Euro AGD czy Rossmann, ponadto punkty usługowe, gastronomiczne, a także nowoczesne kino sieci Helios. Centrum handlowe dysponuje również największym w Bydgoszczy bezpłatnym parkingiem.
Balmain Group ma w portfelu 22 obiekty komercyjne
Balmain Group obejmuje swoją działalnością obszar Europy Środkowo-Wschodniej, a w Polsce obecna jest od ponad 20 lat. Firma świadczy kompleksowe usługi w zakresie zarządzania nieruchomościami komercyjnymi z wielu branż: handlowej, rozrywkowej, kulturalnej, lifestyle, związanych z miejscem pracy, wypoczynkiem czy logistyką. W swoim portfolio posiada 22 nieruchomości komercyjne, które są odwiedzane rocznie przez blisko 44 mln klientów.
Balmain Group dysponuje fachową wiedzą rynkową oraz zespołem wykwalifikowanych specjalistów umożliwiającym kompleksową i spójną realizację najbardziej wymagających projektów. Spółkę cechuje indywidualne podejście do każdej zarządzanej nieruchomości.