Właściciel Stokrotki uruchamia w Polsce e-sklep

Litewska Grupa Maxima, właściciel m.in. sieci sklepów Stokrotka, wprowadza na polski rynek markę Barbora. To największy e-sklep z produktami FMCG działający w krajach bałtyckich.

Jak poinformowali właściciele Grupy Maxima, jako pierwsi z usług nowego e-sklepu będą mogli skorzystać mieszkańcy Warszawy. Strategicznym partnerem Barbory i głównym dostawcą towarów w Polsce będzie sieć Stokrotka, zarządzana przez Grupę Maxima. Spółka będzie również poszukiwać lokalnych dostawców.

Rozwój w krajach bałtyckich

Działający na Litwie od 2014 roku, największy w krajach bałtyckich internetowy sklep spożywczy oferuje szybką dostawę do domu żywności i innych dóbr. Umożliwia także ich samodzielne odebranie w punktach Drive in lub wskazanych placówkach sieci Barbora Express. Barbora weszła w 2018 roku do Estonii i Łotwy. Jej obroty w 2019 r. wyniosły 50 mln euro.

Grupa Maxima zrzesza sieci handlowe na Litwie, Łotwie, Estonii oraz w Bułgarii, a w Polsce jest właścicielem sieci Stokrotka.

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych