Pascal Brodnicki, znany kucharz telewizyjny i autor książek, prowadzący w internecie kanał Tuba Smaku, oraz grupa kapitałowa Food & Friends Polska S.A., inwestor na rynku gastronomicznym rozwijający sieć restauracji w segmencie fast casual w oparciu o strategię M&A, zawarli umowę inwestycyjną.
Umowa zakłada powołanie nowej Spółki pod marką Pascal Franchise, która uruchomi nowy koncept gastronomiczny, dostępny w 3 formatach: Pascal Today – szybkie jedzenie na wynos, Pascal House – format restauracji codziennej i Pascal Box – codzienne jedzenie w modelu subskrypcyjnym.
– Założeniem Pascal Franchise jest zapewnienie powszechnej dostępności „convenient food”, tj. wygodnego jedzenia na co dzień. Chcemy dotrzeć do jak największej liczby domów dzięki możliwościom zdywersyfikowanej sieci dystrybucji – mówi dla Retailnet Marek Rogala, założyciel i CEO Food & Friends Polska S.A.
Pascal, od lat promujący światową kuchnię domową, swoją filozofią jedzenia chce inspirować do lepszego jedzenia na co dzień w każdym domu i zarazić entuzjazmem do celebrowania życia i jedzenia. Strategia wzrostu spółki zakłada rozwój w modelu franczyzy o atrakcyjnej ekonomice jednostki i niskiej barierze wejścia. Grupa zaprasza do współpracy partnerów, którzy chcą zainwestować w nowe otwarcie oraz tych, którzy poprzez rebranding chcą przyłączyć się do sieci.
Szczegóły strategii skalowania i koncepcji działania w rynku spółka ujawni 8 kwietnia 2021 roku podczas oficjalnego otwarcia projektu Pascal Franchise.