Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Sławomir Chłoń, Organic Farma Zdrowia: stawiamy na e-handel. Liczba sklepów tradycyjnych przestaje mieć już takie znaczenie

Nasze plany rozwojowe skupiamy na błyskawicznym rozwoju naszych kanałów e-commerce, którymi chcemy obsłużyć wielokrotnie większą ilość klientów i transakcji, z jednoczesnym podnoszeniem jakości dostaw – mówi redakcji retailnet.pl / SCF News Sławomir Chłoń Prezes Zarządu Organic Farma Zdrowia.

– Pracujemy też bardzo intensywnie nad właściwą integracją e—commercu z kanałem tradycyjnym, tak aby stworzyć optymalny omnichannel – tłumaczy Sławomir Chłoń. – Rozwój sklepów tradycyjnych ograniczamy do powiększania i ciągłej modernizacji istniejących sklepów i dostosowania ich nowej rzeczywistości. Liczba sklepów tradycyjnych przestaje mieć już takie znaczenie jak jeszcze kilka lat temu – dodaje Prezes Organic Farma Zdrowia.

Samoobsługowe delikatesy z produktami ekologicznymi

Organic Farma Zdrowia to pierwsza i największa w Polsce sieć samoobsługowych Delikatesów z produktami ekologicznymi i tradycyjnymi. Spółka prowadzi detaliczną sprzedaż żywości ekologicznej, ekologicznych kosmetyków i środków higieny osobistej i domowej.

Sprzedaż jest realizowana poprzez sieć 29 delikatesów stacjonarnych pod markami Organic Farma Zdrowia, Organic Zielone Oko oraz Organic Markety ekologiczne i poprzez sklepy internetowe. Wśród sklepów stacjonarnych trzy to jedne z pierwszych w Polsce wielkopowierzchniowe markety ekologiczne, zlokalizowane w Warszawie (al. Jana Pawła II nr 22 i ul. Herbsta 4) oraz we Wrocławiu przy placu Nowy Targ 28.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem