Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Sławomir Chłoń, Organic Farma Zdrowia: stawiamy na e-handel. Liczba sklepów tradycyjnych przestaje mieć już takie znaczenie

Nasze plany rozwojowe skupiamy na błyskawicznym rozwoju naszych kanałów e-commerce, którymi chcemy obsłużyć wielokrotnie większą ilość klientów i transakcji, z jednoczesnym podnoszeniem jakości dostaw – mówi redakcji retailnet.pl / SCF News Sławomir Chłoń Prezes Zarządu Organic Farma Zdrowia.

– Pracujemy też bardzo intensywnie nad właściwą integracją e—commercu z kanałem tradycyjnym, tak aby stworzyć optymalny omnichannel – tłumaczy Sławomir Chłoń. – Rozwój sklepów tradycyjnych ograniczamy do powiększania i ciągłej modernizacji istniejących sklepów i dostosowania ich nowej rzeczywistości. Liczba sklepów tradycyjnych przestaje mieć już takie znaczenie jak jeszcze kilka lat temu – dodaje Prezes Organic Farma Zdrowia.

Samoobsługowe delikatesy z produktami ekologicznymi

Organic Farma Zdrowia to pierwsza i największa w Polsce sieć samoobsługowych Delikatesów z produktami ekologicznymi i tradycyjnymi. Spółka prowadzi detaliczną sprzedaż żywości ekologicznej, ekologicznych kosmetyków i środków higieny osobistej i domowej.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

Sprzedaż jest realizowana poprzez sieć 29 delikatesów stacjonarnych pod markami Organic Farma Zdrowia, Organic Zielone Oko oraz Organic Markety ekologiczne i poprzez sklepy internetowe. Wśród sklepów stacjonarnych trzy to jedne z pierwszych w Polsce wielkopowierzchniowe markety ekologiczne, zlokalizowane w Warszawie (al. Jana Pawła II nr 22 i ul. Herbsta 4) oraz we Wrocławiu przy placu Nowy Targ 28.