Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Komputronik wprowadza nową usługę dla klientów

Komputronik nawiązał współpracę z Booksy. Już od początku miesiąca klienci Komputronik mogą umawiać wizyty w salonach przez platformę Booksy. Takie rozwiązanie jeszcze bardziej zwiększy bezpieczeństwo klientów podczas pandemii, a także pozwoli zaoszczędzić im czas.

Dzięki nawiązaniu współpracy z Booksy klienci będą mogli umówić wizytę w wybranym salonie w dogodnym dla siebie terminie. Platforma daje możliwość zamówienia mobilnej wizyty serwisowej w domu lub biurze, umówienia wizyty w salonie po odbiór zamówionego sprzętu, usługi serwisowej lub konsultacji z doradcą. Dodatkowo klienci będą mogli także umówić videorozmowę z handlowcem, który doradzi w wyborze sprzętu i pomoże wybrać najbardziej atrakcyjną formę finansowania zakupu. Spotkania za pośrednictwem Booksy można umawiać w wybranych salonach na terenie całego kraju.

Salony w galeriach otwarte od 1 lutego

Od 1 lutego otwarte są także salony w galeriach handlowych. Wszystkie sklepy są przygotowane na ponowne przyjęcie klientów. W trosce o zdrowie konsumentów i pracowników nadal obowiązywać będzie szereg rozwiązań, które zapewnią najwyższy poziom bezpieczeństwa i higieny.

Rekalma Apsys
r e k l a m a