Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Nowa odsłona salonu Solar w Galerii Askana

Sklep Solar w Galerii Askana, po przeprowadzonym remoncie, otworzył się ponownie dla klientek. Zajmuje powierzchnię niemal 110 mkw. i jest zlokalizowany na parterze galerii.

– Modernizacja salonu Solar, zwłaszcza w okresie pandemii, to potwierdzenie, że marki nadal widzą potencjał naszej galerii i do-strzegają konieczność i wagę zmian, również w tradycyjnych kanałach sprzedaży. Salon w nowej odsłonie przypadł do gustu stałych klientkom Askany, czego potwierdzeniem są ich pozytywne opi-nie i komentarze – mówi Anna Sip, PR & Marketing Senior Manager Galerii Askana.

Nowy koncept salonu Solar w Askanie

Nowoczesna architektura, przestronne, jasne wnętrza i eleganckie wykończenia są znakami rozpoznawczymi sklepów polskiej marki. Zmiany w ekspozycji kolekcji wiążą się z zainicjowanym w 2015 roku procesem rebrandingu marki; odświeżenie wizerunku, zmiana logotypu, pojawienie się charakterystycznego sygnetu pociągnęły ze sobą także zmiany architektoniczne. Miejsce sprzedaży, jak podkreślają przedstawiciele sieci, jest bardzo ważne, stanowi jeden z głównych elementów komunikacji między marką Solar a klientem.

solar-askana
Solar, Galeria Askana

– Pracownikom marki zależy na tworzeniu miejsc spójnych z wizją Solar, w których klienci będą czuć się dobrze. Efektem wytężonej pracy są eleganckie biało-czarne wnętrza z miedzianymi elementami, będące esencją wartości marki: jakości, szlachetności indywidualności przekładanych na design w każdym aspekcie. Zmiany, które nastąpiły od 2015 roku silnie zdefiniowały Solar i określiły miejsce marki na rynku mody. Solar rozwija się i jest otwarty na nowości – informują przedstawiciele Solar.

Galeria Askana ma 55 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym prawie 19 tys. mkw. powierzchni handlowej, na której znajduje się ponad 100 butików, 8 kawiarni, restauracji i barów oraz multipleks Helios z pięcioma salami na 1,2 tys. osób. H&M, Reserved, Mohito, Sinsay, Solar, Empik, CCC, Media Expert, Rossmann, Pizza Hut oraz restauracja Sphinx to tylko niektóre spośród marek obecnych w Galerii Askana. Obiektem zarządza CREAM.

CREAM Property Advisors oferuje pełny zakres usług związanych z nieruchomościami komercyjnymi. Firma specjalizuje się w asset i property managemencie, leasingu powierzchni handlowych i biurowych, sprzedaży nieruchomości oraz obsłudze prawnej rynku nieruchomości. Spółka oferuje ponadto zaawansowane usługi zarządcze pod nazwą Quattro: CNC, C360 Sell Me oraz C-RTM, których zadaniem jest generowanie wzrostu wartości nieruchomości, opracowywanie strategii komercyjnych i marketingowych dla budynków komercyjnych oraz przygotowanie obiektów do sprzedaży.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem