Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Plantwear uruchamia nowy kanał sprzedaży

Plantwear podpisał umowę współpracy z W.KRUK na sprzedaż produktów w internetowej ofercie tej marki. Pilotażowo w ramach umowy będą dostępne wybrane zegarki Plantwear, które dotychczas sprzedawały się bardzo dobrze i wpasowują się stylistyką w gusta klientów W.KRUK.

– Ta współpraca jest dla nas dużym wyróżnieniem, W.KRUK działa prężnie m.in. w segmencie zegarków, generując istotnie duże poziomy przychodów. Nasz partner docenił fakt, jako iż jesteśmy największym producentem zegarków w Polsce. Przede wszystkim liczymy na dotarcie do nowej grupy odbiorców, która dotychczas kupowała bardziej klasyczne zegarki znanych marek. Pilotażowo rozpoczniemy sprzedaż bestsellerów. Liczymy na ich dobre przyjęcie, co bezpośrednio skieruje nas w stronę intensyfikacji wspólnych działań – komentuje Wiktor Pyrzyk, prezes Plantwear.

Współpraca Plantwear i W.KRUK

Dzięki umowie obie marki zobowiązują się współpracować ze sobą, rozwijając bazę klientów, a także prowadząc wspólne działania marketingowo-promocyjne. Produkty Plantwear w celu sprawnej logistyki będą dostępne w magazynach W.KRUK, a strony będą rozliczać się z ich sprzedaży prowizyjnie. Umowa podpisana jest na czas nieokreślony.

R E K L A M A

– Liczymy na owocną współpracę, jednak ze względu na jej rozwojowy charakter trudno w tej chwili szacować wpływy ze sprzedaży nowym kanałem. Jesteśmy dobrej myśli, sądzę, że nie powinniśmy martwić się o jej efekty – dodaje Wiktor Pyrzyk.

Plantwear w pierwszym miesiącu 2021 r. odnotował 723,6 tys. zł przychodów ze sprzedaży, co jest wynikiem lepszym o 35 proc. r/r. Na dynamiczny wzrost wyników wpłynęła sprzedaż zarówno marki Plantwear, jak i platformy Giftbay, odpowiadającej za sprzedaż personalizowanych prezentów.

– Na styczniowe wzrosty wyników sprzedaży bez wątpienia przekładają się zmiany nastrojów wśród konsumentów. Rozpoczął się etap szczepień, widzimy światełko w tunelu, a pandemia powoli zaczyna się oddalać. W drodze kolejne współprace, rozwój dotychczasowych projektów oraz start nowych marek – podsumowuje prezes Plantwear.