Aleja Bielany wprowadza nowe usługi

Wrocławska Aleja Bielany  uruchomiła dodatkową usługę dla najemców strefy gastronomicznej. Oferuje możliwość bezpłatnego dowozu posiłków, zamawianych u najemców strefy gastronomicznej Alei Bielany. Cały proces został uproszczony do minimum: klient zamawia wybrane dania telefonicznie i opłaca za pomocą aplikacji, a kurier dostarcza je bez dodatkowych opłat.

Trwająca epidemia skłania centra handlowe do wprowadzania rozwiązań, ułatwiających klientom życie i usprawniających proces korzystania z usług. Wrocławska Aleja Bielany stale podąża za oczekiwaniami zarówno klientów, jak i swoich najemców, którzy na co dzień mierzą się z licznymi wyzwaniami. Zgodnie z misją „tworzenia lepszego życia na co dzień dla wielu ludzi”, Aleja Bielany regularnie testuje i wdraża nowe rozwiązania, dążąc do zapewnienia ułatwień funkcjonalnych dla obu tych grup. Wśród najnowszych rozwiązań jest możliwość skorzystania z bezpłatnego kuriera, który dowiezie klientom posiłek, a także zamówienia towarów z dostawą do skrytki znajdującej się w centralnym miejscu kompleksu.

R E K L A M A

Nowatorskie rozwiązania w Alei Bielany

Pomysły wdrażane przez Aleję Bielany to odpowiedź na wyzwania, z jakimi mierzą się centra handlowe, ich najemcy i sami klienci. Wdrażając w życie wartości, jakimi kieruje się na co dzień Ingka Centres, właściciel wrocławskiego centrum handlowego, takie jak prostota, nieszablonowe myślenie, czy poczucie wspólnoty, Aleja Bielany odpowiada na zapotrzebowania ludzi, nie tylko w okresie normalnego funkcjonowania, ale przede wszystkim w trudnych czasach. Jednym z takich pomysłów było uruchomienie w listopadzie 2020 roku możliwości bezpłatnego dowozu posiłków, zamawianych u najemców strefy gastronomicznej Alei Bielany. Cały proces został uproszczony do minimum: klient zamawia wybrane dania telefonicznie i opłaca za pomocą aplikacji BLIK, a kurier dostarcza je bez dodatkowych opłat.

– Od startu usługi w listopadzie odnotowaliśmy ponad 1000 zamówień, a ich liczba dzienna stale rośnie. W tym trudnym czasie każdym pomysłem staramy się wspierać naszych najemców, a jednocześnie zapewnić dostępność usług naszym klientom – mówi Ewa Kolondra, dyrektor centrum handlowego Aleja Bielany.

Innym rozwiązaniem w odpowiedzi na panujące ograniczenia w handlu stosowanym od grudnia na terenie Alei Bielany jest możliwość odbioru zakupów w skrytkach. To zamykane szafki podobne do paczkomatów, dzięki którym najemcy mogą bezpiecznie i nieodpłatne przekazać zakupy klientom bez względu na porę dnia.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat

– Zainspirowani rozwiązaniami „pick and collect”, zaproponowaliśmy klientom kolejne udogodnienie, jakim jest skrytka Alei Bielany. Umożliwia ono bezkontaktowe zakupy, jest bezpieczna i szybka, a sam automat został umieszczony w centralnym punkcie naszego centrum handlowego, umożliwiając bezproblemowe jego odnalezienie przez klientów – podkreśla Ewa Kolondra. – Pandemia w sposób istotny przyspieszyła nowatorskie rozwiązania, a my stale podążamy za zmianami rynku oraz oczekiwaniami naszych klientów i najemców. Wierzymy, że dzięki temu jesteśmy w stanie choć w pewnym stopniu niwelować trudności związane z obowiązującymi ograniczeniami – dodaje Ewa Kolondra.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych