Modivo rozpoczyna sprzedaż na Ukrainie

Modvio, platforma z modą premium sygnowana przez eobuwie.pl S.A., uruchomiła kolejny europejski rynek. Tym razem startuje z domeną w języku ukraińskim.

Korzystając z doświadczenia https://www.eobuv.com.ua/, które obecne jest na Ukrainie od 2016 r., eobuwie.pl uruchamia na tym rynku swój kolejny brand: platformę e-commerce z odzieżą premium. W tym celu powstała dedykowana domena w języku narodowym: https://modivo.ua/. Tym samym klienci na Ukrainie otrzymali dostęp do szerokiej oferty – ponad 100 tys. produktów od 269 marek, w tym włoskich, sportowych, casualowych: m.in.: Guess, Pinko, Tommy Hilfiger, Versace Jeans Couture, Victoria Beckham, Max Mara, Michael Kors oraz Liu Jo.

– Prowadząc sprzedaż obuwia i akcesoriów na rynku ukraińskim udowodniliśmy, że potrafimy zagwarantować szeroki dostęp do topowych marek. Równocześnie zapewniamy szereg udogodnień związanych z szybką dostawą oraz przyjazną polityką zwrotów – komentuje Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl S.A.

Marka Modivo dostępna na 13 rynkach

Modivo zapewnia kompleksową obsługę zagranicznych rynków. Prowadzi komunikację w 13 krajach. Certyfikat AEO, który posiada firma, zapewnia szereg usprawnień w prowadzeniu biznesu transgranicznego, w tym m.in. mniejszą liczbę kontroli dokumentów i kontroli fizycznych oraz priorytetową obsługę zgłoszeń celnych.

– Modivo cieszy się ogromnym uznaniem wśród naszych klientów oraz branżowych ekspertów. Wyraźnie przekłada się to na udział platformy w przychodach eobuwie.pl. Tylko w ostatnim kwartale przekroczyły one 14 proc. Zakładamy, że Ukraina to kolejny rynek, na którym poprowadzimy go z powodzeniem a sprzedaż odzieży będzie będzie sukcesywnie rosła – dodaje Marcin Grzymkowski.

Obecnie Modivo dostępne jest w Polsce, Rumunii, Czechach, Bułgarii, Grecji, Niemczech, Francji, Chorwacji, na Litwie, Słowacji, Węgrzech, Ukrainie i we Włoszech.

Modivo w portfolio spółki Eobuwie.pl

Eobuwie.pl S.A. jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej, oferującym ponad 170 tys. produktów od ponad 580 marek. Spółka działa obecnie na 16 europejskich rynkach. Z powodzeniem rozwija także własny e-commerce z modą premium – Modivo.