Tenant-mix centrów handlowych Newbridge uległ wzmocnieniu. W ostatnich tygodniach na prolongaty umów najmu znajdujących się w portfolio inwestora zdecydowało się łącznie 25 najemców.
W Nowych Czyżynach w Krakowie decyzję o przedłużeniu umów najmu podjęło 11 najemców, natomiast w Nowych Bielawach w Toruniu kontynuację działalności w obiekcie planuje 10 marek. Z kolei w Nowej Górnej w Łodzi na dalszą inwestycję w wynajem zdecydowało się 4 najemców.
Grono marek prolongujących umowy z Newbridge zasiliły największe światowe, jak i krajowe marki m.in. gastronomiczne, modowe, jubilerskie czy usługi. Wśród nich są restauracje sieci KFC oraz Olimp, najszybciej rozwijającego się w Polsce konceptu z jedzeniem na wagę, Kodano Optyk, Greenpoint, Quiosque, Sevilla, Jubiler Sezam, ale także biuro podróży Sunway Travel, salon fryzjerski Frątczak, Torre GSM i Telakces.
– Pandemia była wyzwaniem dla wszystkich uczestników rynku. W tej sytuacji tym bardziej doceniamy zaufanie naszych partnerów biznesowych, którzy nadal chcą się rozwijać w obiektach Newbridge – mówi Karolina Nitowska, Leasing Manager Newbridge Poland.
Inwestor jednak na tym nie poprzestaje, a negocjacje z kolejnymi markami są w toku. Podkreśla również, że dotychczasowe relacje z wieloletnimi partnerami biznesowymi uległy wzmocnieniu. – Podczas rozmów z najemcami udało się wypracować rozwiązania satysfakcjonujące dla obu stron, co jest efektem indywidualnego podejścia i wsłuchania się w potrzeby każdego z nich – zapewnia Karolina Nitowska.
PARTNER PORTALU
Format convenience atrakcyjny dla najemców
To nie pierwszy sukces leasingowy Newbridge w ostatnim czasie. Jesień przyniosła prawdziwy wysyp prolongat. W październiku 2020 roku na pozostanie w centrach z portfolio Newbridge zdecydowało się 26 najemców, a we wrześniu prolongowano umowy z aż 60 markami.
Jak twierdzą przedstawiciele spółki, na taką sytuację mogą mieć wpływ nie tylko liczne modernizacje, zmiany w ofercie i marketingu, ale również stabilna pozycja centrów convenience na lokalnych rynkach i to pomimo wyzwań, jakie stawia dziś branża. Wyraźnie widać to na przykładzie obiektów w Krakowie, Toruniu oraz Łodzi.
– Nowe Czyżyny, Nowe Bielawy oraz Nowa Górna jako dynamicznie rozwijające się centra handlowe, oparte na kompleksowej ofercie i zapewniające tak kluczowe w dobie pandemii udogodnienia zakupowe, dobrze odnajdują się w obecnej rzeczywistości handlowej. Nowe inwestycje najemców i prolongaty są tego najlepszym dowodem, a zarazem sygnałem, że format convenience coraz bardziej zyskuje na znaczeniu – konkluduje Karolina Nitowska.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter