scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Decathlon usprawnia dostawy ze sklepu internetowego

decathlon-jelenia-gora

Wierzymy, że sport jest szczególnie ważny w tych trudnych czasach, a naszym celem jest, aby Polacy mogli oszczędzać czas i koncentrować się na uprawianiu sportu – mówi Wojciech Zięba, dyrektor e-commerce i omnichannel, Decathlon Polska.

Marka Decathlon właśnie rozpoczęła współpracę z polskim dostawcą DeliGoo. Kurierzy w charakterystycznych niebieskich strojach, dostarczą zakupy w ekspresowy sposób, już w 2 godziny od złożenia zamówienia w Bydgoszczy, Częstochowie, Kielcach, Szczecinie i Toruniu. Obie firmy już teraz planują poszerzenie współpracy o kolejne miasta.

DeliGoo to startup, które rozwiązuje problem logistyki ostatniej mili w polskich miastach. Kurierzy firmy dostarczają posiłki z restauracji, przesyłki między firmami, a także rosnącą liczbę zakupów ze sklepów. Teraz opcję ekspresowej dostawy zamówień, nawet w 2 godziny od ich złożenia, udostępniła swoim klientom marka Decathlon. Dostawy na żądanie z DeliGoo są dostępne w sześciu polskich miastach – Bydgoszczy, Częstochowie, Kielcach, Szczecinie i Toruniu. Uzupełniają inne opcje dowozu zamówień ze sklepu internetowego Decathlon.

– Wierzymy, że sport jest szczególnie ważny w tych trudnych czasach, a naszym celem jest, aby Polacy mogli oszczędzać czas i koncentrować się na uprawianiu sportu. Współpraca z DeliGoo pozwala nam realizować ten cel i w szybki sposób dostarczać produkty do naszych klientów – mówi Wojciech Zięba, dyrektor e-commerce i omnichannel, Decathlon Polska.

DeliGoo ma dziś w Polsce 24 oddziały, które prowadzi samodzielnie oraz w modelu franczyzowym. W całej Polsce kurierzy DeliGoo dostarczają jedzenie z ponad 700 restauracji. W tym ogólnopolskich sieci, jak Bobby Burger, Da Grasso, Dominium, Falla, Krowarzywa, Manekin, czy Subway. DeliGoo obsługuje także ekspresowe dostawy na żądanie ze sklepów. Oprócz marki Decathlon, polski startup dostarcza też zakupy m.in. klientom drogerii Hebe w 22 polskich miastach.

– Ekspresowe dostawy na żądanie cieszą się coraz większą popularnością wśród klientów e commerce. Są bezpieczne, wygodne i pozwalają oszczędzić czas. DeliGoo daje sklepom dostęp do technologii i sieci kurierów, którzy są zawsze do ich dyspozycji. Dzięki temu mogą wykorzystać swoje sklepy w roli centrów dystrybucyjnych i obsługiwać lokalne dostawy. Cieszymy się z zaufania, jakim obdarzył nas Decathlon i mamy nadzieję, że nasza współpraca będzie się dalej rozwijać – mówi Łukasz Rybak wiceprezes DeliGoo.

60 sklepów Decathlon w Polsce

Sieć Decathlon to ponad 60 sklepów stacjonarnych w całej Polsce oraz dynamicznie rozwijający się sklep online, będący liderem na rynku e-commerce w kategorii sport. Kupujący mogą zaopatrzyć się w akcesoria i produkty pozwalające uprawiać 90 różnych dyscyplin sportu.

– W Decathlon bardzo mocno zwracamy uwagę na satysfakcję naszych klientów. Aby zapewnić najwyższy poziom zadowolenia wprowadzamy szereg udogodnień na stronie. Jednym z najnowszych projektów realizowanych z DeliGoo jest dostawa w 2 godziny. Dzięki tej usłudze odpowiadamy na potrzeby najbardziej wymagających klientów i dostarczamy paczki w ekspresowym tempie – mówi Michał Kozłowski, head of e-commerce delivery and payment, Decathlon Polska.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Najemcy

decathlon-logo
odzież i artykuły sportowe
Lokalizacji: 61
Decathlon to sieć sklepów z artykułami sportowymi. Marka jest obecna w 30 krajach, zatrudniając ponad 70 tys. pracowników. Wywodząca się…
Baza danych

Firmy

DeliGoo to spółka działająca w sektorze logistyki. Na obszarach zurbanizowanych buduje oddziały scentralizowanej floty kurierskiej oferując usługę outsourcingu dostaw klientom…
Baza danych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

* indicates required